روابط غیر اخلاقی کارمند زن با همکارش در شهرداری

موبنا – شنیده‌ها حاکی از آن است که در پی افشای روابط غیراخلاقی یک کارمند مرد با یک خانم که با این شهرداری همکاری داشته است، منجر به قطع همکاری این کارمند خانم با شهرداری شده است. بر اساس شنیده‌ها، ماجرا از آنجا آغاز شد که خانواده همسر این کارمند مرد از روابط غیراخلاقی با …

موبنا – شنیده‌ها حاکی از آن است که در پی افشای روابط غیراخلاقی یک کارمند مرد با یک خانم که با این شهرداری همکاری داشته است، منجر به قطع همکاری این کارمند خانم با شهرداری شده است.

بر اساس شنیده‌ها، ماجرا از آنجا آغاز شد که خانواده همسر این کارمند مرد از روابط غیراخلاقی با خانم مذکور مطلع و پس از آنکه تذکر و نصیحت‌ها مثمرثمر واقع نشد، با تصمیم مسئولان شهرداری و بنابه صلاحدید، این خانم از مجموعه شهرداری اخراج و با وی قطع همکاری می‌گردد.

پس از این تصمیم مسئولان شهرداری، این خانم در ملاقات با مسئول حراست شهرداری اعلام کرد که در صورتی که همچنان از همکاری وی با شهرداری ممانعت بعمل آید، اسنادی را منتشر خواهد کرد که ارتباط غیراخلاقی دو عضو شورای شهر افشا می‌شود.

وی اعلام کرد در صورت عدم بازگشت به کار مجدد، ناگفته‌های دیگری را نیز بیان خواهد کرد. گفتنی است این خانم توسط یکی از مشاوران شهردار، به مجموعه شهرداری معرفی و دعوت به همکاری شده است.

پیش از این یکی دیگر از اعضای شورای شهر نیز به جرم روابط غیراخلاقی به ۹۹ ضربه شلاق محکوم شده بود.

 منبع:جام نیـوز  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا