همدان بیشترین تخلفات دکل های BTS غیرمجاز را دارد

موبنا – علی اکبر نظری اظهار داشت: مخابرات همدان و اپراتور اول تلفن همراه بیشترین تخلفات را در زمینه استقرار دکلهای BTS به خود اختصاص داده‌اند. وی با تاکید بر اینکه ضابطه جدیدی برای استقرار و ساماندهی دکلهای مخابراتی یا BTS در شهرداری همدان تدوین شده است، عنوان کرد: چندین ماه بر روی این ضوابط …

موبنا – علی اکبر نظری اظهار داشت: مخابرات همدان و اپراتور اول تلفن همراه بیشترین تخلفات را در زمینه استقرار دکلهای BTS به خود اختصاص داده‌اند.
وی با تاکید بر اینکه ضابطه جدیدی برای استقرار و ساماندهی دکلهای مخابراتی یا BTS در شهرداری همدان تدوین شده است، عنوان کرد: چندین ماه بر روی این ضوابط کار شده تا بتوان وضعیت مناسبی را در زمینه استقرار این دکلها فراهم کرد.
نظری با بیان اینکه براساس ضوابط جدید دکلهای مخابراتی یا BTS باید ساماندهی شده و دکلهای غیرمجاز جمع‌آوری شود، گفت: پرونده دکلهایی که با ضوابط مصوب مغایرت داشته باشند به کمیسیون ماده ۱۰۰ ارجاع می‌شود تا برخورد لازم را با آنها داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه ممکن است در شورای شهر برخی از اعضا با اجرای طرحی مخالف باشند ولی این دال بر عدم اجرای طرحها توسط شهرداری همدان نیست، گفت: شورای شهر و شهرداری همدان بر اجرای ضابطه ساماندهی دکلهای مخابراتی تاکید بسیاری دارد و این طرح بدون مماشاتی باید اجرایی شود.
رئیس شورای شهر همدان با اشاره به اینکه عدم جانمایی و استقرار مناسب دکلهای مخابراتی سبب به خطر افتادن سلامت مردم شده است، عنوان کرد: دکلهایی که خارج از این ضوابط استقرار پیدا کرده باشند باید جمع‌آوری شوند و هیچگونه مماشاتی نیز در این زمینه وجود ندارد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی را از اولویتهای اساسی در شهرداری همدان دانست و گفت: امسال شهرداری همدان باید اقدامات مناسبی را در راستای اقدام و عمل به سیاستهای اقتصاد مقاومتی بردارد.
عضو دیگر شورای شهر همدان نیز در این جلسه گفت: در سالهای گذشته ضوابطی برای ساماندهی و استقرار دکلهای مخابراتی در همدان وجود نداشته و به تازگی شهرداری همدان به همراهی کمیسیون خدمات شهری شورای شهر گامهایی در این زمینه برداشته است.
محمدرضا الیاسی تصریح کرد: در حال حاضر برخی شهرها از جمله تهران، مشهد، تبریز و اصفهان ضابطه لازم برای استقرار دکلهای مخابراتی را تدوین کرده‌اند که امسال به سازمان فناوری اطلاعات شهرداری همدان دستور داده شد این ضوابط را برای همدان نیز تدوین کند.
وی بیان کرد: براساس ضوابط جدید دکلهای مخابراتی موجود در مدارس و مساجد باید جمع‌آوری شده و در مناطقی که از نظر ضوابط مشکلی نداشته باشند مستقر می‌شوند و البته دکلهایی که مشکلی نداشته باشند در جای خود باقی می‌ماند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا