داور دربی به فکر معروف شدن بود!

آلبا در دقیقه ۵۴ از داور بازی کارت زرد دریافت کرد و سپس به دلیل اعتراض به دریافت این کارت زرد، کارت دیگری دریافت کرد و از زمین بازی اخراج شد. در پایان بازی، آلبا در دفاع از خود، به خبرنگاران گفت که خیلی مودبانه به داور گفته که چرا همیشه من؟ سرخیو بوسکتس نیز …

آلبا در دقیقه ۵۴ از داور بازی کارت زرد دریافت کرد و سپس به دلیل اعتراض به دریافت این کارت زرد، کارت دیگری دریافت کرد و از زمین بازی اخراج شد.

در پایان بازی، آلبا در دفاع از خود، به خبرنگاران گفت که خیلی مودبانه به داور گفته که چرا همیشه من؟ سرخیو بوسکتس نیز در انتهای بازی به شدت از عملکرد داوری ناراضی بود. او به خبرنگاران گفت:” دادن کارت زرد دوم به آلبا واقعا کار بیهوده ای بود.

او اصلا مستحق اخراج نبود. با این حال همه ما لاهوز را می شناسیم. او داوری است که همیشه دوست دارد خبرساز و معروف باشد و به هدف خودش نیز رسید.

” بوسکتس در مورد پیروزی بارسا نیز گفت:” به قهرمانی نزدیک شده ایم و تنها ۵ بازی دیگر پیش رو داریم. رئال مادرید به عنوان رقیبی سرسخت، تعقیب کننده ماست و امیدوارم که این تیم امتیاز از دست بدهد تا با خیالی راحت، هفته های پایانی را سپری کنیم. وضعیت تیم در مجموع خیلی خوب است و مقابل اسپانیول هم بازی بی نقصی ارائه دادیم. فکر می کنم کاملا شایسته کسب این پیروزی بودیم.”

دکمه بازگشت به بالا