بارش باران در محورهای ۳ استان

موبنا -سرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور گفت: طبق آخرین گزارشات دریافتی هم اکنون در باند جنوبی آزاد راه کرج – تهران از پل فردیس تا کلاک ترافیک نیمه سنگین گزارش شده و در سایر جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است. وی در ادامه افزود: …

موبنا -سرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور گفت: طبق آخرین گزارشات دریافتی هم اکنون در باند جنوبی آزاد راه کرج – تهران از پل فردیس تا کلاک ترافیک نیمه سنگین گزارش شده و در سایر جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

وی در ادامه افزود: بر همین اساس در استان مازندران، اکثر محورهای آذربایجان غربی محور سردشت -پیرانشهر،کردستان محورهای مریوان- سنندج ، بانه – سقز و سقز – سنندج بارش پراکنده بارش باران گزارش شده و در سایر راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی افزود: از شنبه تا سه‌شنبه هر هفته (تا پایان ۳۱ اردیبهشت) تردد هرگونه وسیله نقلیه در محور هراز در محدوده استان تهران و مازندران ممنوع است، همچنین محور رشت – قزوین در محدوده پل تنکابن به تونل نصفی، کمربندی دهلران، محور فرعی اولنگ – شاهرود و شمشک به دیزین کماکان تا اطلاع ثانوی مسدود است.

 منبع: ایسنا

دکمه بازگشت به بالا