نام جدید شرکت Dell-EMC اعلام شد

موبنا -به گزارش وبسایت Zdnet، «مایکل دل» توضیح داد نام جدید این شرکت به معنی «انتقال یک حس واحد و یک خانواده برای کسب‌وکارها و قابلیت‌های مشترک خواهد بود. همان طور که این نامگذاری نشان می‌دهد، من می‌خواهم شرکت جدید را به Dell اضافه کنم». مدیرعامل شرکت دل ساختار شرکت جدید را تشریح کرد و …

موبنا -به گزارش وبسایت Zdnet، «مایکل دل» توضیح داد نام جدید این شرکت به معنی «انتقال یک حس واحد و یک خانواده برای کسب‌وکارها و قابلیت‌های مشترک خواهد بود. همان طور که این نامگذاری نشان می‌دهد، من می‌خواهم شرکت جدید را به Dell اضافه کنم».

مدیرعامل شرکت دل ساختار شرکت جدید را تشریح کرد و توضیح داد این مجموع چندین برند را در زیرمجموعه خود جا داده است که از جمله آنها می‌توان به Dell، EMC Information Structure، VMWare، Pivotal، RSA، و Virtustream اشاره کرد.

«مایکل دل» گفت در حالی که مابقی شرکت‌ها مسیر خود را برای رسیدن به موفقیت طی می‌کنند، Dell و EMC مسیر مخالف را پیش‌رو گرفته‌اند. این دو شرکت می‌کوشند در جریان ادغام با یکدیگر «زیرساخت‌های فناورانه الزامی را برای انقلاب صنعتی بعدی ارایه دهند».

به گفته آقای مدیرعامل، خدمات مشتری شرکت جدید با برند Dell ارایه می‌شود و آن را با نام Dell PC معرفی می‌کنند. خدمات سازمانی این شرکت نیز با نام Dell EMC عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه
 منبع: همکاران سیستم 

دکمه بازگشت به بالا