گلکسی نوت ۶ با حافظه‌ی رم ۶‌ گیگابایتی و باتری ۴۲۰۰ میلی‌ آمپر ساعتی همراه می‌شود

موبنا -سامسونگ در جریان برگزاری کنگره‌ی موبایل بارسلون ۲۰۱۶، نسل جدید گوشی‌های هوشمند خود از سری گلکسی اس را رونمایی کرد که بنابر شنیده‌ها نسخه‌ی خمیده‌ی این گوشی هوشمند که با نام گلکسی اس ۷ اج شناخته می‌شود، با استقبال کاربران روبرو شده است. این موضوع باعث نمی‌شود تا سامسونگ در اندیشه‌ی معرفی نسل جدید …

موبنا -سامسونگ در جریان برگزاری کنگره‌ی موبایل بارسلون ۲۰۱۶، نسل جدید گوشی‌های هوشمند خود از سری گلکسی اس را رونمایی کرد که بنابر شنیده‌ها نسخه‌ی خمیده‌ی این گوشی هوشمند که با نام گلکسی اس ۷ اج شناخته می‌شود، با استقبال کاربران روبرو شده است. این موضوع باعث نمی‌شود تا سامسونگ در اندیشه‌ی معرفی نسل جدید گلکسی نوت خود نباشد؛ چنانکه انتشار اخبار و شایعات نیز از رونمایی این محصول در ماه آگوست حکایت می‌کنند. براساس شنیده‌های پیشین، سامسونگ در نظر دارد تا گوشی‌هوشمند خود را با استفاده از حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی روانه‌ی بازار کند.

براساس آخرین شنیده‌ها که برگرفته از اطلاعات ارائه شده در رسانه‌های چینی است، گلکسی نوت ۶ با مشخصات فنی متفاوت‌تری در مقایسه با اطلاعات ارائه شده پیشین روانه‌ی بازار خواهد شد. شنیده‌ها حکایت از این دارند که گلکسی نوت ۶ با نمایشگر ۵.۷۷ اینچی و رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰، تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۳ با چهار هسته‌ی پردازشی ۶۴ بیتی در کنار تراشه‌ی اکسینوس ۸۸۹۰ در نسخه‌ی دوم، روانه‌ی بازار خواهد شد. اسنپدراگون ۸۲۳ را باید نسخه‌ی بروز شده‌ای از تراشه‌ی پرچمدار کوالکام خواند که به نظر می‌رسد در تابستان سال جاری شاهد رونمایی از آن خواهیم بود. همچنین باید به حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی در کنار حافظه‌ی داخی ۲۵۶ گیگابایتی اشاره کرد. به نظر می‌رسد کره‌ای‌ها در نظر دارند تا انرژی مورد نیاز این گوشی را با استفاده از یک باتری به ظرفیت ۴٫۲۰۰ میلی آمپر ساعت تامین کنند. با توجه به ویژگی‌های آخرین نسل از پرچمدار سامسونگ، انتظار می‌رود تا این گوشی هوشمند نیز با بدنه‌ی فلزی و گواهی مقاومت در برابر آب و گردوغبار IP68 راهی بازار شود. هنوز اطلاعاتی در خصوص پشتیبانی از کارت حافظه‌ی میکرو SD در این محصول ارائه نشده است.

اغلب شایعات پیشین مطرح شده حکایت از این داشتند که گلکسی نوت ۶ همراه با حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی روانه‌ی بازار خواهد شد. همچنین ظرفیت باتری در شنیده‌های پیشین نیز ۴٫۰۰۰ میلی آمپر ساعت ذکر شده بود. یکی دیگر از مواردی که احتمال آن وجود دارد، عرضه‌ی این گوشی هوشمند در دو نسخه‌ی تخت و نسخه‌ی مجهز به نمایشگری با طرفین خمیده است.

 منبع: زومیت|نویسنده: حسین خلیلی صفا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا