ناکامی آقای گل‌های استقلال

آرش برهانی در این فصل کاملا دور از انتظار ظاهر شده و برای تیمش تنها دو گل به ثبت رسانده است. این شرایط را می‌توان بدترین فصل فوتبالی آقای گل دو دوره فوتبال ایران از زمان حضورش در استقلال دانست و او در فصل گذشته تنها ۵ گل برای این تیم رقم زده بود. برهانی …

آرش برهانی در این فصل کاملا دور از انتظار ظاهر شده و برای تیمش تنها دو گل به ثبت رسانده است. این شرایط را می‌توان بدترین فصل فوتبالی آقای گل دو دوره فوتبال ایران از زمان حضورش در استقلال دانست و او در فصل گذشته تنها ۵ گل برای این تیم رقم زده بود.

برهانی در این فصل دو گل خود را به نمایندگان تبریزی فوتبال ایران یعنی گسترش فولاد و تراکتورسازی زده و از هفته چهاردهم نیم فصل اول و تقریبا یک نیم فصل در حسرت گل بوده است.

نیمکت‌نشینی‌های پیاپی آقای گل سابق فوتبال ایران را مطمئنا در افول بی‌تاثیر نبوده و اکنون و در فاصله ۳ هفته به پایان فصل آقای گل سابق فوتبال ایران را به یکی از کم‌تحرک‌ترین مهاجمان تبدیل کرده است.

برهانی در این فصل با ۱۳۳۳ دقیقه بازی برای تیم قلعه‌نویی و زدن ۲ گل و سه پاس گل، یک پنالتی نیز برای تیمش به دست آورده و البته یک پنالتی نیز از دست داد.

در این میان رضا عنایتی نیز که در نیم فصل جذب استقلال شده و در مجموع ۱۰ بازی برای این تیم به میدان رفته ۹۱۶ دقیقه در ترکیب بوده و ۳ گل برای آبی‌پوشان به نام خود کرده است.

دکمه بازگشت به بالا