۷ روش دیجیتالی برای برگزاری بهتر مراسم ازدواج

موبنا، میثم لطفی – فناوری این روزها برنامه‌ریزی‌های گسترده برای مراسم ازدواج انجام داده است تا بتوانید بهترین خاطره را از این شب به‌یادماندنی در ذهن داشته باشید. در اینجا ۷ روش دیجیتالی برای برگزاری مراسم ازدواج به بهترین شکل آورده شده است که با استفاده از آنها می‌توانید این اتفاق را به بهترین شکل …

موبنا، میثم لطفی – فناوری این روزها برنامه‌ریزی‌های گسترده برای مراسم ازدواج انجام داده است تا بتوانید بهترین خاطره را از این شب به‌یادماندنی در ذهن داشته باشید.

در اینجا ۷ روش دیجیتالی برای برگزاری مراسم ازدواج به بهترین شکل آورده شده است که با استفاده از آنها می‌توانید این اتفاق را به بهترین شکل محقق کنید.

استفاده از سایت‌های مخصوص ازدواج

11-wedding Digital invitations

یک سایت اینترنتی که به صورت ویژه برای مراسم ازدواج طراحی شده است، روش‌های کارآمد و ارزان را به شما معرفی می‌کند تا بتوانید از آنها استفاده کنید. در این سایت‌ها اطلاعات مفید و کارآمد فراوانی ارایه شده است و از مرحله ارسال کارت دعوت گرفته تا برگزاری بخش‌های مختلف مراسم، می‌توانید از این سایت‌ها کمک بگیرید.

کارت دعوت دیجیتالی

12-wedding Digital invitations

اگر مهمانان درگیری زیادی با دنیای فناوری دارند یا در شهرها و کشورهای مختلف زندگی می‌کنند، می‌توانید کارت دعوت برای حضور در مراسم ازدواج را به صورت دیجیتالی برای آنها ارسال کنید. سایت‌های اینترنتی فراوانی وجود دارند که این کارت‌ها را به صورت رایگان یا با هزینه اندک در اختیار شما می‌گذارند.

گروه‌های ارسال پیام

13-wedding Instant messaging groups

برنامه‌ریزی برای مراسم ازدواج بسیار گسترده است و برای آن می‌بایست علاوه بر صحبت کردن با افراد مختلف، مشاورات فراوانی را در اختیار بگیرید. در این زمینه‌ ابزارهای پیام‌رسان اینترنتی از جمله تلگرام و وایبر می‌توانند به شما کمک کنند. در این ابزارها می‌توانید گروه‌هایی را تشکیل دهید و افرادی در آن عضو شوند که به شما کمک کنند.

پهپادهای مخصوص فیلمبرداری

14-wedding Drones for aerial shots

روز عروسی از مهم‌ترین اتفاقاتی است که هرگز در زندگی تکرار نمی‌شود. به همین خاطر تصاویری که از این روز تهیه می‌کنید اهمیت زیادی دارند. پهپادهای مختلف طراحی شده‌اند تا بهترین تصاویر از این روز گرفته شود. اگر شما مکان زیبایی را برای این مراسم در نظر گرفته‌اید،‌ پهپاد تصویربردار بیشترین کمک را می‌کند.

سیستم آنلاین دریافت هدیه

15-Online gift registry

یک سیستم ثبت آنلاین هدایا به شما کمک‌های فراوانی می‌کند تا اقوام و آشنایان از طریق آن متوجه شوند به چه اقلامی نیازمند هستید و همان هدایا را برای شما تهیه کنند. مهمانان از طریق این سیستم به راحتی می‌توانند هدایای مورد نیاز شما را انتخاب کنند.

سیستم‌های ویرایش تصویر

16-Same day edit highlights video

اگر گروه فیلمبرداری شما بتواند این کار را انجام دهد، ویرایش و نمایش دو تا سه دقیقه از اتفاقات همان روز در پایان مراسم مهمانان را شگفت‌زده می‌کند. برای این کار انواع نرم‌افزارها و سرویس‌های اینترنتی ارایه شده است که می‌توانید با هزینه کم آنها را به کار برید.

سفارشات آنلاین

17-wedding Online ordering of stationery

برای آنکه ملزومات مربوط به مراسم ازدواج را تهیه کنید نیاز نیست به فروشگاه‌های مختلف سر بزنید. بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی این قابلیت را در اختیار شما قرار می‌دهند و به کمک آنها می‌توانید خریدهای خود را روی اینترنت انجام دهید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا