دانلود نرم افزار چت و تماس رایگان اندروید – Talkray – Free Calls and Text 3.121

Talkray – Free Calls and Text اپلیکیشن پرطرفدار و عالی از استودیوی TiKL Inc برای دستگاه های اندرویدی است که با استفاده از ان می توانید به صورت کاملا رایگان با دوستان خود از سراسر جهان به تماس های صوتی و متنی بپردازید. با استفاده از اتصال وای فای و یا تری جی شما قادر …

Talkray – Free Calls and Text اپلیکیشن پرطرفدار و عالی از استودیوی TiKL Inc برای دستگاه های اندرویدی است که با استفاده از ان می توانید به صورت کاملا رایگان با دوستان خود از سراسر جهان به تماس های صوتی و متنی بپردازید. با استفاده از اتصال وای فای و یا تری جی شما قادر خواهید بود متن ها، تصاویر، ویدئوها و فایل های خود را برای دوستانتان بفرستید. تا به امروز ده ها مورد از مسنجرهای معروف نظیر لاین، واتس اپ، بیتالک، هایک، تلگرام و … را برای شما کاربران معرفی نموده ایم که با استقبال خوب شما روبرو گردیده و در این میان مسنجر معروف Talkray – Free Calls and Text با +۵۰ میلیون دانلود از گوگل پلی و علی رغم پرطرفدار بودنش از دید کاربران ایرانی مخفی مانده است که با ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فرد و عالی خود نظیر تماس های رایگان با کیفیت بالا، محیط کاربری ساده و دوست داشتنی، تماس ها و پیام های گروهی و غیره بدون شک خواهد توانست انتخاب بسیاری از کاربران از جمله اینجانب باشد!

Talkray


برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن مسنجر Talkray – Free Calls and Text اندروید:
* امکان انجام تماس های بین المللی با بهترین کیفیت
* استفاده بسیار کم و ناچیز از داده و در نتیجه هزینه کمتر
* تماس و پیام های گروهی تا ۲۵ نفر به صورت همزمان!
* امکان انتخاب نام و یا تصویر دلخواه برای حساب شخصی
* امکان به اشتراک گذاری تصاویر، ویدئوها و … با دوستان
* امکان ارسال پست های دلخواه خود با دوستان جهانی
* محیط کاربری بسیار ساده و زیبا – بدون تبلیغات آزار دهنده

اپلیکیشن Talkray – Free Calls and Text هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۱ از ۵.۰ است که ما در موبنا جدیدترین و اخرین نسخه عرضه شده ان را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید با مراجعه به ادامه مطلب ان را با یک کلیک دریافت نمایید.

تغییرات نسخه ی v3.121 :
* بهینه سازی ها و رفع باگ های برنامه

دانلود نرم افزار Talkray

دکمه بازگشت به بالا