انتشار تصاویر دختر جوان در تلگرام

موبنا – سرگرد علی کسانی گفت: فردی با مراجعه به این پلیس و بیان اینکه فردی با هویت نامعلوم از طریق شبکه اجتماعی تلگرام اقدام به ایجاد مزاحمت اینترنتی برای وی کرده است، مراتب در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت. وی خاطر نشان كرد: کارشناسان پلیس فتا پس از بررسی های لازم و …

موبنا – سرگرد علی کسانی گفت: فردی با مراجعه به این پلیس و بیان اینکه فردی با هویت نامعلوم از طریق شبکه اجتماعی تلگرام اقدام به ایجاد مزاحمت اینترنتی برای وی کرده است، مراتب در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی خاطر نشان كرد: کارشناسان پلیس فتا پس از بررسی های لازم و تحقیقات فنی صورت گرفته توانستند عامل اصلی ایجاد مزاحمت را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر كنند.

متهم پس از رویارویی با شواهد فنی به بزه خود اعتراف و انگیزه خود را ایجاد مزاحمت اینترنتی علیه شاکی در ابتدا یک مزاح دوستانه بیان کرد.

متهم در ادامه گفت: من با شاکیه رابطه دوستانه ای داشتم و به همین دلیل به خاطر سرگرمی اقدام به انتشار تصویر قدیمی از شاکی که در اختیار بنده بود نمودم و جملاتی ناشایستی که به همراه تصویر آمده بود سعی کردم با دوست خود به صورت ناشناس مزاح کنم.

سرگرد کسانی به کلیه شهروندان عزیز استان توصیه نمود: از هرگونه ایجاد مزاحت تحت عنوان مزاح و سرگرمی در فضای سایبر بپرهیزند.

وی گفت:افرادی که در فضای سایبر به خصوص شبکه های اجتماعی اقدام به ایجاد مزاحمت برای افراد مختلف تحت عنوان سرگرمی نموده باید توجه داشته باشند که قانون با این دسته افراد به صورت قاطع برخورد خواهد کرد.

 منبع:باشگاه خبرنگاران جوان  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا