رئیس هیات مدیره مخابرات معرفی شد

موبنا – برات قنبری علاوه بر معاونت ارتباطات و برنامه ریزی وزیر ارتباطات، مسئولیت هایی چون سرپرستی مرکز تحقیقات مخابرات ایران، معاونت فناوری اطلاعات و برنامه ریزی وزارت پست و تلگراف و تلفن و عضویت در هیات مدیره بانک ملی را برعهده داشته است. در همین حال هیات مدیره جدید مخابرات در نخستین جلسه خود، …

موبنا – برات قنبری علاوه بر معاونت ارتباطات و برنامه ریزی وزیر ارتباطات، مسئولیت هایی چون سرپرستی مرکز تحقیقات مخابرات ایران، معاونت فناوری اطلاعات و برنامه ریزی وزارت پست و تلگراف و تلفن و عضویت در هیات مدیره بانک ملی را برعهده داشته است.
در همین حال هیات مدیره جدید مخابرات در نخستین جلسه خود، رسول سرائیان را که سابقه مدیرعاملی شرکت ارتباطات سیار ایران را در کارنامه دارد، به عنوان مدیرعامل مخابرات ایران انتخاب کردند. وی پیش از این مسئولیت هایی چون رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت های مخابرات استان های خراسان و اصفهان، رئیس هیات مدیره شرکت مبین نت، عضو هیات مدیره و معاون توسعه مهندسی شرکت مخابرات ایران و عضویت در هیات مدیره شرکت ارتباطات سیار را نیز برعهده داشته است.
در این جلسه مظفر پوررنجبر نیز که دو سال پیش مدیرعامل شرکت مخابرات ایران بود به عنوان نائب رئیس هیات مدیره معرفی شد. وی عضویت در هیات مدیره شرکت ارتباطات سیار و ریاست هیات مدیره شرکت ارتباطات ثابت را در کارنامه دارد.
گفتنی است که پیش از این سید مصطفی سیدهاشمی ریاست هیات مدیره شرکت مخابرات را پس از خصوصی سازی مخابرات و پس از درگذشت دکتر وفا غفاریان برعهده داشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا