خطر غیبت در یورو ۲۰۱۶ در کمین رونالدو

موبنا -کریستیانو رونالدو پرتغالی که در بازی رئال مادرید مقابل ویارئال در هفته سی‌و‌چهارم لالیگا از ناحیه همسترینگ مصدوم شد، بازی مقابل مقابل رایووایکانو را از دست داد. او آماده بازی مقابل منچسترسیتی در دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود، اما در آخرین تمرین این تیم پیش از این بازی مجدداً …

موبنا -کریستیانو رونالدو پرتغالی که در بازی رئال مادرید مقابل ویارئال در هفته سی‌و‌چهارم لالیگا از ناحیه همسترینگ مصدوم شد، بازی مقابل مقابل رایووایکانو را از دست داد. او آماده بازی مقابل منچسترسیتی در دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود، اما در آخرین تمرین این تیم پیش از این بازی مجدداً از ناحیه عضله همسترینگ دچار کشیدگی شد و آن بازی را هم از دست داد. کریس ۳۱ ساله در بازی عصر روز گذشته (شنبه) کهکشانی‌ها برابر سوسیه‌داد هم که به برتری یک بر صفر این تیم انجامید، بازی نکرد تا شانس بیشتری برای بازی برگشت مقابل من‌سیتی داشته باشد.

پزشک پیشین تیم ملی پرتغال درمورد مصدومیت کریستیانو رونالدو به روزنامه «رکورد» پرتغال گفت: اگر تشخیص داده شده که عضله همسترینگ رونالدو دچار پارگی جزیی شده است، او به ۱۸ تا ۲۱ روز زمان برای بهبودی کامل نیاز دارد. در چنین مواردی بازیکن مصدوم ۱۲ تا ۱۴ روز استراحت نیاز دارد و سپس پنج تا هفت روز باید ریکاوری کند تا کاملاً آماده بازی شود.

وی در ادامه عنوان کرد: اگر عضله همسترینگ کریس تنها کمی منقبض شده باشد، این نمی‌تواند مانعی برای بازی کردن او مقابل منچسترسیتی در بازی برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا باشد. اگر هم عضله همسترینگ رونالدو دچار پارگی جزیی شده باشد، با تشدید این مصدومیت ریسک از دست دادن مسابقات یورو ۲۰۱۶ برای وی وجود دارد.

 منبع: تابناک 

نوشته های مشابه

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا