قتل یک زوج و کودک پنج ساله‌شان با کلت کمری

موبنا – بعد از اعلام خبر قتل به بازپرس ویژه قتل اندیمشک و کارآگاهان جنایی این شهرستان آنها تحقیقات میدانی و فنی را در خانه سه مقتول آغاز کردند. ماموران راهی محل شده و با جسد زوج جوان و دختر حدودا پنج ساله‌‌شان مواجه شدند. یکی از اقوام این زوج درباره پیدا کردن جسد آنها …

موبنا – بعد از اعلام خبر قتل به بازپرس ویژه قتل اندیمشک و کارآگاهان جنایی این شهرستان آنها تحقیقات میدانی و فنی را در خانه سه مقتول آغاز کردند. ماموران راهی محل شده و با جسد زوج جوان و دختر حدودا پنج ساله‌‌شان مواجه شدند. یکی از اقوام این زوج درباره پیدا کردن جسد آنها در خانه گفته است من و خانواده‌ام با این زوج رفت و آمد داشتیم و معمولا هر هفته چند بار از حال همدیگر خبردار می‌شدیم و حتی در جریان کارهای روزمره هم نیز قرار داشتیم. به خاطر همین غیبت آنها برای‌مان عجیب بود. اما ناگهان چند روز گذشت و خبری از آنها نشد. هرچه با تلفن خانه و تلفن همراه با آنها تماس گرفتم کسی جواب‌مان را نمی‌داد تا اینکه تصمیم گرفتم به ملاقات حضوری آنها بروم. جلوی در خانه ایستادم و هرچه زنگ در خانه را زدم کسی در را باز نکرد. از آنجا که نگران شده بودم از همسایه‌ها پرس و جو کردم که آیا در چند روز گذشته آنها را دیده‌اند یا نه. اما همسایه‌ها هم اعلام کردند که آنها را ندیده‌اند و هیچ سروصدایی هم از داخل خانه نشنیده‌اند. خلاصه با کمک همسایه‌ها توانستیم در خانه را باز کنیم. اما قبل از ما انگار کسی به زور قصد وارد شدن به خانه را نداشت. چون آثار هیچ ضربه‌ای روی در و همین طور قفل دیده نمی‌شد. اما همین که با همسایه‌ها در را باز کردیم جسد زن و شوهر و دختربچه پنج ساله‌شان را در خانه دیدیم. بعد از آن با پلیس تماس گرفتیم و ماجرا را گفتیم که پلیس هم خیلی زود برای بررسی ماجرا وارد عمل شد.

دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک نیز درباره این خبر گفت: در تحقیقات اولیه متخصصان پزشکی قانونی زمان مرگ را حدود سه روز قبل اعلام کرده‌اند. همچنین در بررسی‌های فنی اولیه این‌طور به نظر می‌رسید که زوج جوان و دختر آنها با شلیک گلوله کشته شده‌اند. در مرحله بعد که بررسی میدانی بود کارآگاهان جنایی یک اسلحه را در کنار جسد این سه نفر از اعضای خانواده پیدا کردند.

طبق تحقیقات صورت گرفته در ورودی خانه قفل بوده و آثار ورود به عنف در صحنه دیده نشده است. صادق جعفری چگنی اضافه کرد: در کنار اجساد این قربانیان یک قبضه اسلحه کلت کمری به دست آمده است. همچنین انگیزه و علت قتل تاکنون به طور قطعی روشن نشده و تحقیقات مقدماتی زیر نظر بازپرس ویژه قتل و ماموران جنایی آگاهی شهرستان اندیمشک در حال انجام است. برای مشخص شدن علت این حادثه تلخ، منتظر نظریه پزشکی قانونی و کارشناس اسلحه هستیم که به‌زودی اعلام خواهد شد.

 منبع:ایلنا  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا