مربی کودک ربا را شناسایی کنید (+عکس)

موبنا – مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی با کسب اجازه انتشار تصویر مربی کودک ربایی که اقدام به ربودن کودکی به مدت ۱۱ روز کرده بود از شهروندان خواست در صورت شناسایی وی مراتب را به پلیس اگاهی گزارش کنند. ۱۸ مردادماه سال گذشته شخصی با مراجعه به کلانتری ۱۴۵ ونک به مأمورین اعلام کرد که …

موبنا – مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی با کسب اجازه انتشار تصویر مربی کودک ربایی که اقدام به ربودن کودکی به مدت ۱۱ روز کرده بود از شهروندان خواست در صورت شناسایی وی مراتب را به پلیس اگاهی گزارش کنند.

۱۸ مردادماه سال گذشته شخصی با مراجعه به کلانتری ۱۴۵ ونک به مأمورین اعلام کرد که پسر ۳ ساله اش به نام «آریو» توسط خانمی حدودا ۴۰-۳۵ ساله که به عنوان مربی کودکش استخدام شده، ربوده شده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «کودک ربایی» و به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

مربی کودک ربا را شناسایی کنید (+عکس)

اظهارات پدر آریو

نوشته های مشابه

پدر «آریو» (شاکی پرونده) پس از حضور در اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: در فروردین سال ۹۴ پدر و مادرم در طبقه ششم مجتمع مسکونی خودمان در [منطقه] ملاصدرا به همراه پسرم (آریو) بودند که با خانمی بنام «مرجان لاهیجی» که به گفته خودش متخصص تربیت کودکان خردسال است، آشنا شدند، مقرر شد از ۳۱ فروردین، هر دوشنبه این خانم به منزل پدرو و مادرم بیاید و با پسرم در زمینه نقاشی و موسیقی کار کند. این خانم هر دوشنبه می آمد و ظاهرا به فرزندم علاقه مند شده بود و متقابلا پسر من نیز به ایشان علاقه نشان می داد. پس از گذشت مدت کوتاهی، این خانم پیشنهاد داد که فرزندم را برای گردش به بیرون از خانه ببرد. در دفعات اول، این خانم به همراه من و همسرم نسبت به بیرون بردن پسرم اقدام می کرد تا اینکه سرانجام ۱۸ مردادماه پسرم را به تنهایی از خانه بیرون برد.

​شاکی پرونده در خصوص نحوه اطلاع از ربایش فرزندش به کارآگاهان گفت: عصر ۱۸ مردادماه، خانم مرجان لاهیجی پسرم را از منزل بیرون برد، در طی یکی دو ساعت همسرم چندین بار با گوشی تلفن همراه وی تماس می گرفت، آخرین بار، در ساعت ۲۰:۳۰ روز ۱۸ مردادماه  همسرم با این خانم تماس گرفت و ایشان مدعی شد که در نزدیکی میدان ونک است و به زودی به خانه می رسد اما پس از آن گوشی تلفن همراه ایشان خاموش شد و دیگر جوابگو نبود و پسرم را به منزل بازنگرداند.

بازگشت “آریو” به منزل

همزمان با انجام اقدامات پلیسی برای پیدا کردن آریو و دستگیری خانم تحت عنوان مربی کودک که خود را با هویت مجعول مرجان لاهیجی معرفی کرده بود، در ۲۹ مرداد ماه کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که راننده یک آژانس اتومبیل کرایه در محوده بهشت زهرا اقدام به بازگرداندن آریو به پدر و مادرش کرده است.

تحقیقات از راننده آژانس در دستور کار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت، او در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: ۲۹ مردادماه در مقابل در آژانس ایستاده بودم که خانمی حدودا  ۳۵ ساله پسربچه ای را نزد من آورد و با دادن یک آدرس بر روی یک تکه کاغذ عنوان داشت: بچه را نزد پدرش در آدرس ملاصدرا برسان و کرایه را نیز از پدرش دریافت کن.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با انتشار این خبر اعلام کرد: با وجود پیدا شدن کودک ربوده شده و بازگشت سالم وی نزد خانواده اش، دستگیری متهم پرونده همچنان در دستور کار اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار داشته و دستور دستور انتشار بدون پوشش تصویر بدست آمده از متهم، از سوی بازپرس محترم پرونده صادر شده است، لذا از کلیه شهروندان محترم که موفق به شناسایی تصویر این خانم (متهم) شده و اطلاعاتی در خصوص هویت واقعی، محل سکونت و یا محل های تردد این شخص دارند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود در این خصوص را از طریق شماره تماس ۵۱۰۵۵۵۱۱ در اختیار کارآگاهان اداره یازدهم مبارزه با آدم ربایی پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

 منبع: مهر

دکمه بازگشت به بالا