گوشی ال‌جی G5 به صورت رسمی وارد ایران شد + قیمت

موبنا، لیلا محمدنظامی – در ابتدای این مراسم ” M.K Lee” مدیر موبایل ال‌جی افزود: تیم تولید، این گوشی را یک شهربازی پر از ماجراجویی می‌نامد. حالا بگذارید به شما بگوییم که چرا موافق این نام هستم. تا به‌حال مصرف کنندگان به ناچار مجبور بودند تا بین طراحی برازنده یا سهولت کار با باتری‌های قابل …

موبنا، لیلا محمدنظامی – در ابتدای این مراسم ” M.K Lee” مدیر موبایل ال‌جی افزود: تیم تولید، این گوشی را یک شهربازی پر از ماجراجویی می‌نامد. حالا بگذارید به شما بگوییم که چرا موافق این نام هستم. تا به‌حال مصرف کنندگان به ناچار مجبور بودند تا بین طراحی برازنده یا سهولت کار با باتری‌های قابل تعویض، یک گزینه را انتخاب کنند. در حالی‌که جی۵، زیبایی و راحتی را فدای یکدیگر نمی‌کند. جی۵ همه را با هم دارد. بدنه صاف و یکپارچه فلزی، در کنار باتری قابل تعویض که این را مدیون طراحی ماژولار است. این نوع طراحی، جی۵ را به یک دوربین دیجیتال با کیفیت تبدیل می‌کند. همچنین یک دستگاه پخش صدای های‌فای و بسیاری وسایل دیگر که به زودی متوجه خواهید شد.
LG
وی افزود: در ال‌جی ما معتقدیم که سرگرمی بیشتر، زندگی بهتر و ما از هر مرحله خلق جی۵ و دوستانش لذت برده‌ایم. رویایمان این بود که گرایش به بازی کردن را از نو زنده کنیم. به منظور اینکه ال‌جی جی۵ به بهترین شکل ممکن در اختیار کاربران قرار گیرد، ما تصمیم گرفتیم که از گوشی پرچم‌دار جدیدمان به‌طور هم‌زمان در بازارهای کلیدی جهانی رونمایی کنیم. آینده گوشی‌های هوشمند همچنان پر از فرصت است و ال‌جی جی۵ و دوستانش تنها آغاز راه هستند.
در ادامه این مراسم مدیر ارشد آموزش موبایل ال‌جی به بررسی فنی این گوشی تازه وارد پرداخت و گفت: طراحی ال‌جی جی۵ در عین داشتن ظاهری نوآورانه، دارای قابلیت‌های خاصی است. ما توانایی جابجایی باتری را حفظ کردیم و این کار باعث می‌شود کاربر خیلی سریع باتری را با یک نمونه فول عوض کند. ما طراحی ماژولار را به شما توضیح می‌دهیم و نشان می‌دهیم که چگونه گوشی هوشمند می‌تواند چیزی بیشتر از یک گوشی هوشمند برای کاربرش باشد!
lg-g5-review-battery-removable-420-100
یاشار پورسیستانی افزود: همیشه ال‌جی از نظر دوربین به شما بهترین‌ها را تقدیم کرده اما ما فکر کردیم کسانی هستند که خارج از کادر عکاسی وجود دارند. با لنز ۱۳۵ درجه، شما می‌توانید فضای بیشتری را داخل عکس خودتان ثبت کنید. همچنین شما می‌توانید به‌راحتی بین لنز واید و معمولی سوئیچ کنید.
وی گفت: ما گوشی را در ۴ رنگ صورتی، نقره‌ای، بژ و خاکستری وارد بازار کرده‌ایم. ما از سیستم کوئیک شارژ بهره گرفتیم و از سیستم صوتی فراگیر دالبی در آن استفاده شده است.
همچنین در این مراسم رونمایی مزدک ابراهیمیان، مدیر محصول مدیا پردازش گفت: جی۵ به طور اختصاصی چند گروه مشتری را مدنظر قرار داده است. دسته اول کسانی مثل ما که با گوشی خیلی زیاد کار می‌کنیم و ممکن است باتری‌مان زود تمام شود و می‌توانیم باتری را عوض کنیم.
وی با اشاره به دسته دوم گفت: گروه دوم کسانی که از یکنواخت بودن تکنولوژی خسته شدند، همیشه دنبال تکنولوژی جدید هستند و هر روز می‌توانند با یکی از ماژول‌ها کار کنند و دسته سوم کسانی هستند که علاوه بر اینکه دوست دارند یک گوشی قوی داشته باشند،‌ یک دوربین توانمند هم می‌خواهند و این گوشی می‌تواند جایگزین دوربین دیجیتال و حتی DSLR شما هم شود.
وی افزود: همچنین با دوربین دوم این گوشی که ۱۳۵ درجه زاویه خواهد داشت،‌ می‌توان بهترین عکس را ثبت کرد و حتی با ماژول دوربین علاوه بر اینکه ۱۲۰۰ میلی‌آمپر به شارژ باتری اضافه می‌کند، یک دوربین با کلید اختصاصی شاتر عکس و فیلم‌برداری در اختیارتان قرار می‌گیرد.
این گوشی از دو روز پیش در سطح کشور و با یک پکیج ویژه که شامل کم پلاس، کاور هوشمند و ضدخش صفحه است توزیع شده و قیمت آن هم حدود ۲.۱۰۰.۰۰۰ تومان است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا