باخت سرخپوشان در روز عجیب

موبنا – تیم فوتبال پرسپولیس تهران دیروز در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال کشورمان با نتیجه ۲-۰ به نفت تهران باخت و پس از ۲۱ هفته شکست خورد. سرخپوشان تهرانی ضمن از دست دادن صدر جدول، بعد از ۲۲۴ روز شکست خوردند. وجود داشتن عدد ۲۴، بازهم بعضی از هواداران سرخپوشان تهرانی …

موبنا – تیم فوتبال پرسپولیس تهران دیروز در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال کشورمان با نتیجه ۲-۰ به نفت تهران باخت و پس از ۲۱ هفته شکست خورد. سرخپوشان تهرانی ضمن از دست دادن صدر جدول، بعد از ۲۲۴ روز شکست خوردند.

وجود داشتن عدد ۲۴، بازهم بعضی از هواداران سرخپوشان تهرانی را به این نتیجه رسانده که این اتفاقات و این نشانه ها که عدد ۲۴ در آن نقش داشته بیهوده و اتفاقی نیست و همگی به قهرمانی سرخپوشان تهرانی در پایان فصل منجر خواهد شد.

آن ها معتقدند روز ۲۴ اردیبهشت، ۲۴ امین عنوان قهرمانی تاریخ خود را کسب می کنند. این عده از هواداران پرسپولیس خواب احمد نوراللهی را هم در حال تعبیر می دانند. خوابی که نوراللهی پیش از بازی با سایپا دید و در آن گفت؛ نوروزی شماره ۵۷ پوشیده بود و این یعنی، پرسپولیس با این تعداد امتیاز قهرمان می شود. یعنی باید دو بازی را ببرد تا به این تعداد امتیاز برسد. نکته جالب تر این است که عدد ۵۷ برابر با جمع شمارهای دو بازیکن فقید پرسپولیس مهرداد اولادی و هادی نوروزی هم هست.

باید دید در نهایت چه اتفاقی می افتد و این پیشگویی ها تا چه حد درست از آب درخواهد آمد.

 منبع:جام نیوز  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا