دستیار کی‌روش مجبور به ترک ایران شد

موبنا – هر چند کارلوس کی روش و فدراسیون فوتبال در گیر و دار ادامه کار یا پایان همکاری هستند اما اتفاقی که اخیرا رخ داده به هیچ عنوان نشانه خوبی برای هواداران کی روش نیست. قضیه از این قرار است که اوسیانو کروز که تا پیش از این به همراه دن گاسپار در هتل …

موبنا – هر چند کارلوس کی روش و فدراسیون فوتبال در گیر و دار ادامه کار یا پایان همکاری هستند اما اتفاقی که اخیرا رخ داده به هیچ عنوان نشانه خوبی برای هواداران کی روش نیست.

قضیه از این قرار است که اوسیانو کروز که تا پیش از این به همراه دن گاسپار در هتل المپیک اسکان داشت، بعد از ورود به ایران مکانی برای اسکان نداشت و بعد از دو روز بلاتکلیفی تنها با یک گزینه فدراسیون فوتبال روبه رو شد؛ منزلی شخصی که از کمترین امکانات هم برخوردار نبود. همین موضوع باعث شد تا اوسیانو پس از تماشای دیدار پرسپولیس و نفت تهران در ورزشگاه آزادی به کشورش برگردد و امیدوار باشد در صورت تداوم همکاری کی روش با فوتبال ایران و تغییرات ایجاد شده در فدراسیون فوتبال این مشکل عجیب حل شود.

در حالی فدراسیون چنین تصمیمی گرفته که اسکان مربیان تیمهای مختلف ورزشی در هتل المپیک یک مساله عادی است و طبیعتا برای فدراسیون فوتبال نباید دشوار باشد که هزینه حداقلی اسکان مربی تیم ملی و کاپیتان سابق تیم ملی پرتغال را برای اقامت در هتلی نه چندان گران متقبل شود.

 منبع:مطاف۲۴  

نوشته های مشابه

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا