ارسال تصاویر غیراخلاقی با تلگرام زن جوان

موبنا – روزهای پایانی هفته گذشته زنی با حضور در پلیس فتای استان سمنان با طرح شکایتی گفت: چند روز پیش گوشی تلفن همراهم را گم کردم. چند روزی طول کشید تا سیمکارت را سوزاندم. در این مدت فردی که گوشی من در اختیارش بود، از آن سوءاستفاده کرد و به جای من عکس و …

موبنا – روزهای پایانی هفته گذشته زنی با حضور در پلیس فتای استان سمنان با طرح شکایتی گفت: چند روز پیش گوشی تلفن همراهم را گم کردم. چند روزی طول کشید تا سیمکارت را سوزاندم.

در این مدت فردی که گوشی من در اختیارش بود، از آن سوءاستفاده کرد و به جای من عکس و مطالب غیراخلاقی برای دوستانم ارسال کرده بود.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات پلیس فتا برای شناسایی و دستگیری مزاحم آغاز شد و در ادامه تحقیقات ردپای مردی در یکی از شهرستان‌های سمنان به‌دست آمد. او تحت تعقیب پلیس فتا قرار گرفت و با هماهنگی قضایی دو روز پیش دستگیر شد.

متهم با انتقال به پلیس فتای استان سمنان با اعتراف به مزاحمت‌های تلگرامی گفت: گوشی شاکی را به طور اتفاقی در حالی که کنار جوی آبی افتاده بود، پیدا کردم. ابتدا خواستم با شماره‌های آن تماس بگیرم و با یافتن صاحب گوشی آن را تحویلش دهم اما وسوسه شدم از اطلاعات این گوشی سوء استفاده کنم.

در ادامه از طریق تلگرام عکس و مطالب غیراخلاقی را به نام شاکی برای دوستانش ارسال می‌کردم. با این کار او را به دردسر انداختم. انگیزه‌ام فقط تفریح بود و می‌خواستم با این کار خوشگذرانی کنم.

 منبع:جام جم  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا