عرضه پهپاد با قابلیت تعقیب خودکار و فیلم برداری از مالک

موبنا -به گزارش مشبل، منگ کیو مدیر عامل Zero Zero Robotics این پهپاد را یک دوربین پرنده دانسته که به علت بهره مندی از شاسی سبک و مستحکم فیبر کربنی می تواند مدتها در فضا به راحتی حرکت کند و زندگی کاربران را ثبت کند. مهم ترین مزیت این پهپاد کوچک موسوم به Hover Camera …

موبنا -به گزارش مشبل، منگ کیو مدیر عامل Zero Zero Robotics این پهپاد را یک دوربین پرنده دانسته که به علت بهره مندی از شاسی سبک و مستحکم فیبر کربنی می تواند مدتها در فضا به راحتی حرکت کند و زندگی کاربران را ثبت کند.
hover-camera-hands-on-3
مهم ترین مزیت این پهپاد کوچک موسوم به Hover Camera عدم نیاز به دسته کنترل برای هدایت است. با توجه به پیچیدگی هدایت پهباد برای افراد عادی می توان انتظار داشت این محصول با استقبال مواجه شود. دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با قابلیت تهیه تصاویر ویدئویی فوق دقیق از جمله دیگر مزایای این پهباد است.
hover-camera-hands-on-4
Hover Camera تنها حدود ۲۰۰ گرم وزن دارد و کوچک بودن فوق العاده استفاده از آن در محیط های دربسته را نیز ممکن می کند. البته می توان آن را در ارتفاع حداکثر ۵۰ متری نیز به پرواز درآورد. زمانی که این پهپاد در حالت پرواز خودکار قرار بگیرد با ثبت چهره فرد و قفل کردن بر روی وی به تعقیب دائمی کاربر می پردازد و البته فاصله خود از وی را نیز حفظ می کند. کنترل دستی این پهپاد هم با استفاده از یک برنامه تلفن همراه ممکن است.
hover-camera-hands-on-7
پهپاد یاد شده دارای یک سیستم تثبیت کننده تصویر و همین طور دوربین ۳ مگاپیکسلی و حسگر ویژگی برای شناسایی اشیا محیطی و عدم برخورد با آنهاست. سازگاری با Wi-Fi و ۴G و قابلیت تصویربرداری ۳۶۰ درجه هم از مزایای پهباد مذکور است. اما هر باتری آن تنها هشت دقیقه شارژ در خود نگه می دارد و چهار باتری پهپاد مذکور در مجموع برای ۳۰ دقیقه پرواز دستگاه کافی است. قیمت نهایی این پهپاد که در تابستان عرضه می شود حدود ۶۰۰ دلار خواهد بود.
hover-camera-hands-on-8

 منبع: فارس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا