گوشی پیشرفته چینی با بدنه فلزی ارزان‌تر از ۱۰۰ دلار

موبنا، میثم لطفی – هر دو دستگاه یاد شده ضمن داران بودن قابلیت‌های کارآمد بدون قرارداد مخابراتی با قیمت کمتر از ۱۰۰ دلار فروخته می‌شود و همین مسئله توجه کاربران را به خود جلب کرده است. لازم به ذکر است بدنه هر دو دستگاه از فلز ساخته شده است. در حالی که شرکت BLU بدنه …

موبنا، میثم لطفی – هر دو دستگاه یاد شده ضمن داران بودن قابلیت‌های کارآمد بدون قرارداد مخابراتی با قیمت کمتر از ۱۰۰ دلار فروخته می‌شود و همین مسئله توجه کاربران را به خود جلب کرده است. لازم به ذکر است بدنه هر دو دستگاه از فلز ساخته شده است.

در حالی که شرکت BLU بدنه دو گوشی X2 و M2 را از آلومینیوم ساخته است، گفته می‌شود که امکانات داخلی این دو محصول هم قابل ملاحظه است. این نخستین باری است که یک گوشی هوشمند فلزی با قیمت کمتر از ۱۰۰ دلار عرضه می‌شود و البته کاربران آمریکایی هم می‌توانند آن را خریداری کند.

blu dash x2 (2)

گوشی هوشمند Dash X2 با قیمت ۸۴.۹۰ دلار وارد بازار شده است و مدل دیگر موسوم به Dash M2 نیز ۶۹.۹۰ دلار قیمت دارد.

blu dash x2 (1)

هر دو گوشی هوشمند مذکور تراشه چهار هسته‌ای MediaTek MT6580 با توان ۱.۳ گیگاهرتز را شامل می‌شوند. نمایشگر ۵ اینچی گوشی X2 تصاویر را با کیفیت ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل پخش می‌کند و نمایشگر ۵ اینچی مدل M2 هم کیفیت ۴۸۰ در ۸۵۴ پیکسل دارد.

گوشی X2 دوربین‌های ۸ و ۲ مگاپیکسلی را در خود جا داده است و از دیگر امکانات آن می‌توان به حافظه داخلی ۸ گیگابایتی و رم یک گیگابایتی اشاره کرد. گوشی M2 نیز همراه با دوربین‌های ۵ و ۲ مگاپیکسلی، حافظه داخلی ۴ گیگابایتی و رم ۵۱۲ مگابایتی عرضه می‌‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا