نتیجه مرحله دوم انتخابات برای هر دو جریان تاثیرگذار است

موبنا -نعمت‌علی چهاردولی، با بیان این‌که «دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی با دور اول تفاوت چندانی ندارد»، اظهار کرد: در دوره دوم نیز نباید به فکر این مساله باشیم که فرد خاصی رأی بیاورد بلکه رأی ما آبرو و راه ما وابسته به شعار جمهوری اسلامی است. وی با اشاره به میزان مشارکت مردم …

موبنا -نعمت‌علی چهاردولی، با بیان این‌که «دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی با دور اول تفاوت چندانی ندارد»، اظهار کرد: در دوره دوم نیز نباید به فکر این مساله باشیم که فرد خاصی رأی بیاورد بلکه رأی ما آبرو و راه ما وابسته به شعار جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به میزان مشارکت مردم در روز انتخابات و اهمیت آن، خاطرنشان کرد: در تمام دنیا، هنگام انتخابات تنها موضوعی که برای همه اهمیت دارد، درصد مشارکت مردم است؛ چرا که مردم پشتوانه آینده کشور هستند.

وی با تاکید بر این‌که «همه مردم باید سعی کنند بهترین و اصلح‌ترین فرد را انتخاب کنند»، تصریح کرد: فرد منتخب قرار است نماینده‌ای از سوی مردم در مجلس باشد؛ بنابراین انتخاب انسانی اصلح و شایسته اهمیت زیادی دارد.

این نماینده مجلس با بیان این‌که «داوطلبان مجلس شورای اسلامی باید اجازه دهند تا مردم خودشان انتخاب کنند»، اظهار کرد: داوطلبان نباید انتخابات را براساس میل خود مهندسی کنند و باید بگذارند تا این انتخابات گرم و خوب و براساس شناخت برگزار شود.

وی هم‌چنین با بیان این‌که «نتیجه مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی برای هر دو جریان سیاسی تاثیرگذار و مهم است»، اظهار کرد: این دوره نسبت به چند سال گذشته، مرحله حساس و مهمی است و هر کدام بتوانند کرسی بیشتری به دست آورند، مجلس را تحت تاثیر قرار خواهند داد. در مرحله اول انتخابات مجلس شورای اسلامی، هر دو حزب سیاسی پایاپای یکدیگر و در یک سطح قرار داشته و گروه اقلیت و اکثریتی وجود ندارد.

وی در پایان با ابرازامیدواری از حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: مردم همیشه پای کار بودند و هستند و امیدواریم افرادی که دارای صلاحیت بالایی هستند در این دوره انتخاب شوند.

 منبع: ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا