این گوشی چینی واقعا با بدنه خم‌شدنی عرضه شده است

موبنا، میثم لطفی – سامسونگ از جمله شرکت‌هایی محسوب می‌شود که نخستین گام را در این زمینه برداشته و گوشی‌هایی تولید کرده است که لبه نمایشگر آنها خمیده است. ولی باید گفت تاکنون هیچ گوشی هوشمندی وارد بازار نشده است که کاربران بتوانند به راحتی نمایشگر آن را خم کنند. با این وجود یک شرکت …

موبنا، میثم لطفی – سامسونگ از جمله شرکت‌هایی محسوب می‌شود که نخستین گام را در این زمینه برداشته و گوشی‌هایی تولید کرده است که لبه نمایشگر آنها خمیده است. ولی باید گفت تاکنون هیچ گوشی هوشمندی وارد بازار نشده است که کاربران بتوانند به راحتی نمایشگر آن را خم کنند.

با این وجود یک شرکت چینی موسوم به Interim روز گذشته در یکی از شهرهای غربی این کشور با نام چونگ‌کینگ از محصولی رونمایی کرد که بدنه آن از گرافین منعطف ساخته شده است و می‌توان آن را نخستین گوشی انعطاف‌پذیر جهان خواند.

02

این گوشی هوشمند اندرویدی به اندازه‌ای خم می‌شود که دور نیمی از مچ دست را می‌گیرد و همه قابلیت‌های یک گوشی امروزی را هم در خود جا داده است. قابلیت خم شدن گوشی و استفاده از آن مانند ساعت مچی باعث شده است کیفیت نمایشگر اندکی کاهش یابد.

03

گرافین منعطف و نمایشگر OLED در کنار یکدیگر باعث شدند این محصول با تمام گوشی‌های هوشمند موجود در بازار جهانی کاملا متفاوت باشد. هنوز مشخصات بیشتری در مورد این محصول منتشر نشده است و پیش‌بینی می‌شود طی فصل جاری فروش آن برای مردم چین آغاز شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا