محاصره دزد قدیمی در شب سرقت

موبنا -در پی مخابره سرقت‌های مشابه در محدوده کلانتری ۱۴ کرج مأموران برای شناسایی دزدان تیم ویژه‌ای را تشکیل دادند و در نخستین اقدام دوربین‌های مداربسته تحت بررسی قرار گرفتند. خیلی زود دزد حرفه‌ای شناسایی شد و پلیس به تعقیب محمود ۳۷ ساله پرداخت تا اینکه وقتی وی در خیابان پامچال می‌خواست به سرقت خودرویی …

موبنا -در پی مخابره سرقت‌های مشابه در محدوده کلانتری ۱۴ کرج مأموران برای شناسایی دزدان تیم ویژه‌ای را تشکیل دادند و در نخستین اقدام دوربین‌های مداربسته تحت بررسی قرار گرفتند. خیلی زود دزد حرفه‌ای شناسایی شد و پلیس به تعقیب محمود ۳۷ ساله پرداخت تا اینکه وقتی وی در خیابان پامچال می‌خواست به سرقت خودرویی دست زند او را دستگیر کرد. دزد حرفه‌ای که غافلگیر شده بود، ابتدا خواست با موتورش پا به فرار بگذارد اما خود را در محاصره دید و تسلیم شد. محمود اصرار بر بی‌گناهی کرد تا اینکه تصاویر خود را که در زمان سرقت از سوی دوربین‌های مداربسته شکار شده بود، دید و پرده از ۴۰ سرقت زنجیره‌ای برداشت.

سرهنگ سیدحسین سیدحقیقی با بیان این مطلب از مردم خواست خودروهای خود را در اماکن مطمئن پارک کرده و اشیای گرانقیمت خود را در خودرو رها نکنند. وی استفاده از پارکینگ‌های عمومی را بهترین مکان اعلام کرد و خیابان‌های خلوت را محل مناسبی برای پارک خودرو ندانست.

مصاحبه با دزد شب‌رو

محمود خونسرد است و نگرانی‌ای به خاطر افتادن به زندان ندارد.

یک دزد حرفه‌ای هستی نه؟

بله.

چقدر درآمد داشتی؟

بیشتر ضبط ماشین می‌دزدیدم و آنها را با قیمت خیلی پایین می‌فروختم و برایم فرقی نمی‌کرد چه قیمتی باشد.

مثلاً چند می‌فروختی؟

۵ هزار تومان یا ۱۰ هزار تومان.

چرا دزدی؟

اعتیاد دارم و برای مصرف موادمخدر سرقت می‌کنم.

ازدواج کرده‌ای؟

بله، اما زنم از من جدا شد.

چرا؟

به خاطر اعتیادم.

نمی‌خواهی ترک کنی؟

می‌خواهم اما هیچ اراده‌ای ندارم.

بچه هم داری؟

بله، ۲ تا دختر.

 منبع: ایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا