وقتی گوشی هوشمند با انرژی فتوسنتز شارژ می شود

موبنا، محمد مهدی حیدرپور-همه ما از کاربرد گلدان برای نگهداری از گیاهان آگاه هستیم اما آیا می توانید تصور کنید با استفاده از یک گلدان گوشی هوشمند خود را به واسطه برق تولید شده توسط فرآیند فتوسنتز شارژ کنید؟ گلدان بایو لایت این امکان را برای شما فراهم می کند. بایو لایت نخستین گلدان جهان …

موبنا، محمد مهدی حیدرپور-همه ما از کاربرد گلدان برای نگهداری از گیاهان آگاه هستیم اما آیا می توانید تصور کنید با استفاده از یک گلدان گوشی هوشمند خود را به واسطه برق تولید شده توسط فرآیند فتوسنتز شارژ کنید؟ گلدان بایو لایت این امکان را برای شما فراهم می کند.
1
بایو لایت نخستین گلدان جهان است که می تواند انرژی را از فرآیند فتوسنتز گیاه جمع آوری کند. این گلدان از ابعادی برابر با ۲۱ در ۱۱ در ۱۱ سانتیمتر سود می برد و همان گونه که از تصاویر مشخص است دارای طراحی کمینه گرا، ظاهری جذاب و نمای خارجی سفید رنگ است که به آن اجازه می دهد با سبک های طراحی داخلی مختلف ترکیب شود.
2
به عنوان یک گلدان، بایو لایت به خوبی از گیاه مورد علاقه شما نگهداری می کند. اما مهم‌تر از آن، این گلدان به عنوان یک شارژر USB دوستدار محیط زیست عمل می کند و با استفاده از سیستم تامین برق ثابت داخلی خود می تواند انرژی تولید شده توسط عناصر بیولوژیکی پس از فتوسنتز را برداشت کند.
3
برای استفاده از گلدان بایو ابتدا باید USB را از داخل گلدان خارج کرده و سپس مقداری آب داخل آن بریزید. سپس گلدان را به خوبی تکان دهید تا آب به داخل جریان پیدا کرده و فرآیند ارگانیک را فعال کند. گیاه مورد نظر خود را داخل گلدان قرار داده و خاک به آن اضافه کنید، در شرایطی که درگاه USB بیرون از خاک و قابل مشاهده باشد. در نهایت می توانید دستگاه خود را به این شارژر دوستدار محیط زیست متصل کنید.
4
بیو لایت به یک مخزن آب به خوبی مهر و موم شده مجهز است که راندمان بالا در مدیریت آب با حفظ میزان آبی که به گلدان افزوده شده – چه به واسطه سیستم آبیاری اتوماتیک و یا منابع خارجی مانند باران – را ارائه می کند و به صرفه جویی ۶ تا ۸ لیتر آب در ماه کمک می کند.
5

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا