پسر کشتی‌گیر در فهرست اعدامیان

موبنا -محمد ۳۲ ساله عصر بیست و دوم خرداد ۹۳ هنگامی که همراه پسرخاله‌اش مصطفی در یک خانه نیمه‌کاره در ورامین مشروب خورده و مست بود با او درگیر شد و او را با ضربه‌های سنگین مشت کشت. این مرد که خودش هم در درگیری مستانه چاقو خورده بود به بیمارستان رفت و پس از …

موبنا -محمد ۳۲ ساله عصر بیست و دوم خرداد ۹۳ هنگامی که همراه پسرخاله‌اش مصطفی در یک خانه نیمه‌کاره در ورامین مشروب خورده و مست بود با او درگیر شد و او را با ضربه‌های سنگین مشت کشت. این مرد که خودش هم در درگیری مستانه چاقو خورده بود به بیمارستان رفت و پس از درمان تسلیم پلیس شد.

محمد پس از اعتراف به قتل در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد و در تشریح جزئیات ماجرا گفت: «من و مصطفی مانند دو برادر بودیم. من و مصطفی به یک خانه نیمه کاره رفتیم و با هم مشروب خوردیم. می‌خواستیم قلیان بکشیم، مشغول روشن کردن زغال شدم. زغال‌ها را در آتش‌گردان گذاشته بودم و می‌چرخاندم که یکی از زغال‌ها روی پای مصطفی افتاد و او عصبانی شد.»

وی ادامه داد: «مصطفی که حال طبیعی نداشت به سمت من حمله کرد و با مشت و لگد به صورتم کوبید که بینی‌ام و یکی از دندان‌هایم شکست. او با چاقو هم یک ضربه به صورتم زد. من هم که کنترل اعصابم را از دست داده بودم او را روی زمین هل دادم و تا می‌توانستم با مشت به صورتش کوبیدم. وقتی مصطفی بی‌هوش شد ترسیدم و فرار کردم.»

در پایان این جلسه هیات قضایی محمد را به قصاص و ۸۰ ضربه شلاق به جرم شرب خمر محکوم کرد.

با اعتراض وکیل مدافع متهم به حکم صادره و ادعای مسلوب‌الاراده بودن محمد هنگام جنایت، او بار دیگر به پزشکی قانونی معرفی شد اما با رد این ادعا پرونده در شعبه هفتم دیوان عالی کشور تحت رسیدگی قرار گرفت و قضات دیوان عالی کشور این حکم را تایید کردند. به این ترتیب پسر کشتی‌گیر در لیست اعدام قرار گرفت.

 منبع: فرهیختگان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا