شرکت‌های لبنی ایرلند به دنبال افزایش صادرات به ایران

موبنا -به گزارش ایریش فارمر ژورنال، شرکت «بودر بیا»، آژانس دولتی ایرلند به عنوان مسئول فروش محصولات کشاورزی و لبنی این کشور در داخل و خارج اعلام کرد به دنبال لغو تحریم‌های ایران، فرصت‌های قابل توجهی برای شرکت‌های لبنیات ایرلند وجود دارد. ایران پس از عربستان، دومین اقتصاد بزرگ غرب آسیاست. لغو تحریم‌ها در این …

موبنا -به گزارش ایریش فارمر ژورنال، شرکت «بودر بیا»، آژانس دولتی ایرلند به عنوان مسئول فروش محصولات کشاورزی و لبنی این کشور در داخل و خارج اعلام کرد به دنبال لغو تحریم‌های ایران، فرصت‌های قابل توجهی برای شرکت‌های لبنیات ایرلند وجود دارد.

ایران پس از عربستان، دومین اقتصاد بزرگ غرب آسیاست. لغو تحریم‌ها در این کشور فرصت‌های چشمگیری برای صادرات لبنیات ایرلند مطرح کرده است.

علی‌رغم تحریم‌های غرب که ایران را خودکفا کرد، این کشور در سال ۲۰۱۴، تقریبا ۳۰۰ میلیون محصولات لبنی وارد کرده است. بیش از ۳۷ هزار تن کره سال گذشته به ایران صادر شده است و انتظار می‌رود، تقاضا برای این محصول در ۴ سال آینده به ۶۰ هزار تن برسد.

سهم صادرات ایرلند به ایران در سال ۲۰۱۵ تنها ۲.۸ درصد بوده است در حالی‌که نیوزیلند بالاترین صادرات برابر با ۵۹.۸ درصد را به ایران داشته است.

نوشته های مشابه

نمایندگانی از «بودربیا»، سازمان کشاورزی و ۱۷ شرکت مواد غذایی ایرلند به منظور توسعه فرصت‌های تجاری در حال حاضر در ایران به سر می‌برند.

 منبع: فارس 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا