اعتراض هزاران کاربر یک سایت به افشای اطلاعات خصوصی

موبنا -به گزارش دیجیتال ترندز، هزاران کاربر سایت یاد شده می‌گویند اطلاعات خصوصی حساب آنها در Spotify در اینترنت منتشر شده است. از جمله اطلاعات حساسی که به این شیوه افشا شده می توان آدرس ایمیل، نام کاربری، کلمه عبور، نوع حساب کاربری و … اشاره کرد. Spotify با صدور بیانیه ای اعلام کرده که …

موبنا -به گزارش دیجیتال ترندز، هزاران کاربر سایت یاد شده می‌گویند اطلاعات خصوصی حساب آنها در Spotify در اینترنت منتشر شده است.

از جمله اطلاعات حساسی که به این شیوه افشا شده می توان آدرس ایمیل، نام کاربری، کلمه عبور، نوع حساب کاربری و … اشاره کرد. Spotify با صدور بیانیه ای اعلام کرده که هیچ حمله هکری در سایت یاد شده رخ نداده است. اما کاربران Spotify می پرسند در این صورت داده های کاربران چگونه در فضای مجازی افشا شده است.

برخی کاربران می گویند علاوه بر افشای اطلاعاتشان، برخی موسیقی هایی که هرگز گوش نکرده اند به فهرست مورد استفاده آنها اضافه شده یا به عنوان موسیقی که اخیرا پخش شده نمایش داده شده است. در مواردی هم کلمات عبور کاربران تغییر کرده است.

علیرغم اینکه Spotify اصرار دارد که هیچ هکی در این سایت رخ نداده، اما قرار است بررسی هایی برای پی بردن به عامل اختلالات یاد شده انجام دهد.

 منبع: فارس

دکمه بازگشت به بالا