ملی پوشی که حالا با دستفروشی زندگی می کند+عکس

موبنا – گزارش های متعدد منتشر شده از بسکتبالیست سابق تیم ملی ایران که این روزها سرنوشت تلخ را تجربه می‌کند، باعث نشده تا دستی از او گرفته شود و به کمکش بیایند. ایرج خدری، بسکتبالیست سابق تیم ملی که روزی قد و قامت بلندش هر حریفی را می‌ترساند، دیگر حتی توان ایستادن روی دو …

موبنا – گزارش های متعدد منتشر شده از بسکتبالیست سابق تیم ملی ایران که این روزها سرنوشت تلخ را تجربه می‌کند، باعث نشده تا دستی از او گرفته شود و به کمکش بیایند.
ایرج خدری، بسکتبالیست سابق تیم ملی که روزی قد و قامت بلندش هر حریفی را می‌ترساند، دیگر حتی توان ایستادن روی دو پای خود را هم ندارد. به زور و با سختی فراوان روزانه دو ساعت دستفروشی می‌کند تا از این طریق خرج روزانه‌اش در بیاید و تکیه کلامش این است؛ «خدا را شکر» .

خودش می‌گوید وقتی یک موضوعی زیاد تکرار ‌شود و اثری ندارد؛ داستان لوث می‌شود و شاید مردم را خسته می‌کند؛ ماجرای من هم همین‌طور است.

این روزها همسر او هم دچار بیماری MS شده و می‌گوید وضعیت چندان خوبی ندارد، روزانه ۱۸ عدد قرص می‌خورد و به تازگی از بیمارستان مرخص شده است. هزینه درمان او هم بالا است و ماهانه باید یک آمپول تزریق کند که حدود ۶ میلیون هزینه آن است که با کمک کمیته امداد به یک و نیم میلیون رسیده است.

 منبع: تابناک 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا