مردم کدام کشورها آیفون SE را بیشتر دوست دارند؟

موبنا، میثم لطفی – نتایج حاصل از یک بررسی جدی نشان داد هم‌اکنون یک درصد کاربران موبایلی در فرانسه آیفون SE خریده‌اند که این رقم به صورت مشابه برای کشورهای کانادا و هنگ‌کنگ هم اعلام شده است. بر اساس این بررسی مشخص شد در کشور آمریکا ۴ درصد کاربران موبایلی صاحب آیفون SE هستند که …

موبنا، میثم لطفی – نتایج حاصل از یک بررسی جدی نشان داد هم‌اکنون یک درصد کاربران موبایلی در فرانسه آیفون SE خریده‌اند که این رقم به صورت مشابه برای کشورهای کانادا و هنگ‌کنگ هم اعلام شده است.

بر اساس این بررسی مشخص شد در کشور آمریکا ۴ درصد کاربران موبایلی صاحب آیفون SE هستند که این رقم با میانگین جهانی برای گوشی مذکور برابری می‌کند.

iphone se (2)

البته اگر قرار باشد میزان سازگاری مردم با این گوشی هوشمند و سری گوشی‌های آیفون ۶، آیفون ۶s، آیفون ۵s و آیفون ۵c مقایسه شود، نشان می‌دهد که محصول جدید اپل محبوبیت چندانی ندارد. یکی از دلایل اتفاق مذکور این است که برخی کاربران آیفون SE را به عنوان جایگزینی برای مدل ۶s نمی‌دانند و تنها در صورتی سراغ آن می‌روند که گوشی‌شان خراب شده باشد یا قصد استفاده از گوشی کوچک‌تر را هم داشته باشند.

این گوشی هوشمند که نمایشگر لمسی ۴ اینچی را شامل می‌شود، تراشه مرکزی A9 را در خود جا داده است که این تراشه پرقدرت هم‌اکنون در گوشی‌های آیفون ۶s و ۶s Plus مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برای این گوشی هوشمند دوربین دیجیتالی ۱۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است و از دیگر امکانات آن می‌توان به حسگر ۳D Touch مخصوص نمایشگر، حسگر تشخیص اثر انگشت Touch ID و … اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا