توقف تولید کنسول بازی ایکس باکس ۳۶۰

موبنا -به گزارش wqad، ارائه خدمات اینترنتی و آنلاین Xbox Live هم ادامه می یابد و اجرای بازی های آنلاین از این طریق هم ادامه می یابد. البته روند بازنشستگی برخی خدمات مبتنی بر کنسول یاد شده آغاز شده است. ایکس باکس ۳۶۰ اولین بار در اواخر سال ۲۰۰۵ عرضه شد و جایگزین اولین کنسول …

موبنا -به گزارش wqad، ارائه خدمات اینترنتی و آنلاین Xbox Live هم ادامه می یابد و اجرای بازی های آنلاین از این طریق هم ادامه می یابد. البته روند بازنشستگی برخی خدمات مبتنی بر کنسول یاد شده آغاز شده است.

ایکس باکس ۳۶۰ اولین بار در اواخر سال ۲۰۰۵ عرضه شد و جایگزین اولین کنسول بازی مایکروسافت موسوم به ایکس باکس شد. میزان موفقیت این کنسول بازی بسیار زیاد بوده و تاکنون ۸۰ میلیون واحد از آن تولید و روانه بازارهای جهانی شده است.

میزان استفاده از این کنسول بازی برای اجرای بازی های آنلاین بیش از ۷۸ میلیارد ساعت اعلام شده است و ۲۵ میلیارد ساعت هم صرف اجرای برنامه های سازگار با این کنسول بازی شده است.

مایکروسافت از این پس بر روی ارتقای کنسول بازی Xbox One متمرکز خواهد شد که اولین بار در سال ۲۰۱۳ عرضه شد و به روزرسانی سخت افزاری آن امسال صورت می گیرد.

 منبع: فارس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا