کودکی که در دهانش ۳۰۰ دندان دارد!

موبنا -بر اساس گزارش‌های محلی، والدین این کودک هنگامی که کودکشان کوچک بود این موضوع را فاش نکردند اما هنگامی که وارد دو سالگی شد، در دهان وی ۵۰ دندان دیدند در حالی تعداد دندان‌های طبیعی در این سن، ۲۰ تا است. در سن پنج سالگی کودک، آنها به پزشک مراجعه کردند اما اشعه ایکس، …

موبنا -بر اساس گزارش‌های محلی، والدین این کودک هنگامی که کودکشان کوچک بود این موضوع را فاش نکردند اما هنگامی که وارد دو سالگی شد، در دهان وی ۵۰ دندان دیدند در حالی تعداد دندان‌های طبیعی در این سن، ۲۰ تا است.

در سن پنج سالگی کودک، آنها به پزشک مراجعه کردند اما اشعه ایکس، از وجود ۱۵۰ دندان در دهان این کودک پرده برداشت و اوضاع بعدها بدتر شد به طوری که دهانش با ۳۰۰ دندان پر شد.

این گزارش‌ها عنوان کرده‌اند که کودک یاد شده برای خارج کردن ۴ دندان تحت عمل جراحی قرار گرفت اما وی برای رهایی از تمامی دندان‌های اضافی به ۷ عمل جراحی دیگر نیاز دارد و این کار احتمالا چهار سال طول می‌کشد.

پرشکان می‌گویند: این کودک از دشواری یادگیریِ چگونگی سخن گفتن رنج می‌برد اما خود وی بر این مشکل غلبه کرده و اکنون نیز به یکی از بهترین دانش‌آموزان مدرسه بدل شده است.

نوشته های مشابه
 منبع: شفقنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا