عرضه جدیدترین پرچمدار ال جی در ایران

موبنا – طبق اعلام دفتر ال جی در ایران جمعه ۱۰ اردیبهشت ماه به طور رسمی از پرچمدار این برند موسوم به جی ۵ رونمایی می شود. ال‌جی جی ۵ جدیدترین پرچمدار ال‌جی است که در حدود دو ماه قبل معرفی شده است، اما به دلیل درخواست بالا برای خرید این گوشی در کشورهای کره …

موبنا – طبق اعلام دفتر ال جی در ایران جمعه ۱۰ اردیبهشت ماه به طور رسمی از پرچمدار این برند موسوم به جی ۵ رونمایی می شود.
ال‌جی جی ۵ جدیدترین پرچمدار ال‌جی است که در حدود دو ماه قبل معرفی شده است، اما به دلیل درخواست بالا برای خرید این گوشی در کشورهای کره و آمریکا، ال‌جی نتوانسته بود در سایر کشورها عرضه‌ی گوشی را آغاز کند.
ال‌جی جی ۵ با طراحی نیمه ماژولار و نوآوری‌های خود سعی کرده تا گوشی متفاوتی را وارد بازار کند و این عامل نیز توانسته نظر بسیاری را به خود جلب کند.
پردازنده‌ی این گوشی نیز اسنپدراگون ۸۲۰ است و ۴ گیگابایت رم را نیز به همراه خود دارد.
طبق هر تازه وارد موبایل در بازار پیش بینی می شود این گوشی در روزهای ابتدایی عرضه با قیمت بالای دو میلیون تومان در بازار عرضه شود.
جی ۵ ال‌ جی یکی از جاه طلبانه‌ترین دستگاه‌هایی است که کمپانی کره‌ای ال‌ جی تاکنون به مرحله‌ی تولید رسانده است. این محصول که به عنوان پرچم‌دار گوشی‌های هوشمند ال‌ جی شناخته می‌شود از بدنه‌ای ماژولار و دوربینی فوق‌العاده بهره می‌برد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا