نکات دانستنی در مورد خرید پاوربانک

استمرار استفاده از اینترنت توسط کالاهای دیجیتالی باعث شده تا در چنین شرایطی موبایل ها توان نگهداری شارژ کافی را ندارند و با Wifi روشن و سرویس داده(اینترنت سیم کارت)، شارژ شما به سرعت خالی می شود. در چنین شرایطی فقط پاور بانک ها می توانند به داد کاربران برسند. در واقع پاور بانک ها …

استمرار استفاده از اینترنت توسط کالاهای دیجیتالی باعث شده تا در چنین شرایطی موبایل ها توان نگهداری شارژ کافی را ندارند و با Wifi روشن و سرویس داده(اینترنت سیم کارت)، شارژ شما به سرعت خالی می شود.
در چنین شرایطی فقط پاور بانک ها می توانند به داد کاربران برسند. در واقع پاور بانک ها که به نام شارژر همراه یا باطری همراه نیز خوانده می شوند مانند پریز برق در کیف شما هستند.
نکات دانستنی
پاور بانک برق را در خود ذخیره کرده و آن را در موافق ضروری به گجت شما انتقال می‌دهد، در اصل پاور بانک منبع تغذیه برق می‌باشد که با صورت حیرت‌آوری مقدار لازم برق را برای شما ذخیره می‌کند.
ابتدا پاور بانک را شارژ می‌کنید و برق را در آن ذخیره می‌کنید و هرگاه موبایلتان با کمبود شارژ مواجه شد آن را به پاور بانک متصل می‌نمایید.
توجه داشته باشید که هر چه تعداد پورت خروجی یا میزان جریان دهی شارژر همراه بیشتر باشد قیمت آن نیز به مراتب افزایش خواهد یافت. بعضی از پاوربانک ها به پورت هوشمند یا Smart Port مجهز شده‌اند و به‌جای استفاده از ۲ پورت با دو جریان متفاوت، دارای یک پورت هستند که نسبت ورودی جریان موردنیاز دستگاه متصل شده، جریان دهی متفاوتی دارند.
دانستن این نکته هم خالی از لطف نیست که هرچه ظرفیت پاور بانک بیشتر باشد، زمان انتظار برای شارژ شدن باتری داخلی شارژر همراه بیشتر خواهد بود.
به‌عنوان آخرین نکته توصیه می‌گردد که قبل از خرید به مشخصات باتری گوشی یا تبلت و همچنین مشخصات پاور بانک و سازگاری آن‌ها دقت فرمایید.
پاور بانک های ارزان قیمت دردسر ساز
پاور بانک یا شارژر همراه یک باتری شیمیایی و مدار است و به راحتی می تواند برای شما دردسر ساز شود. بسیاری از سازندگان نامعتبر پاور بانک امروزه از باتری های بازیافتی و ترمینال های خراب استفاده می کنند.
ممکن است این پاوربانک ها ارزان باشند ولی ریسک نشت اسید باتری و انفجار را به همراه دارند و ممکن است شما به جای پاور بانک در حال حمل یک بمب ساعتی در کیفتان باشید. به همین خاطر پیشنهاد می کنیم پاور بانک خوب را فقط از برندهای معتبر بخرید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا