تلفن هوشمند Honor 5X به زودی به اندروید ۶ مارشمالو آپدیت می شود

موبنا -تلفن هوشمند آنر ۵ ایکس که در اواخر ماه ژانویه معرفی شد، یک گوشی خوش قیمت است که امکانات بسیار خوبی را ارائه می‌دهد. این محصول بدنه‌ای فلزی دارد و مجهز به سنسور اثر انگشت نیز است. صفحه‌نمایش گوشی یاد شده ۵.۵ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰p بوده و مدل آنلاک آن ۱۹۹ دلار قیمت …

موبنا -تلفن هوشمند آنر ۵ ایکس که در اواخر ماه ژانویه معرفی شد، یک گوشی خوش قیمت است که امکانات بسیار خوبی را ارائه می‌دهد. این محصول بدنه‌ای فلزی دارد و مجهز به سنسور اثر انگشت نیز است. صفحه‌نمایش گوشی یاد شده ۵.۵ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰p بوده و مدل آنلاک آن ۱۹۹ دلار قیمت دارد و به همین دلیل باعث شده تا به یک انتخاب بسیار مناسب برای افرادی که می‌خواهند با بودجه‌ی محدود دستگاهی با قابلیت‌های زیاد داشته باشند، مبدل شود.

یکی جوانب منفی که در مورد Honor 5X وجود دارد را شاید بتوان سیستم‌عامل پیش‌فرض آن که اندروید ۵.۱ آبنبات چوبی است دانست. ولی همانطور که هواوی پیش‌تر قول داده بود، خوشبختانه قرار است سیستم‌عامل گوشی یاد شده را به اندروید ۶ مارشمالو بروزرسانی کند. بر اساس اعلام حساب رسمی توییتر Honor آمریکا، بروزرسانی مورد اشاره به زودی در دسترس قرار خواهد گرفت. در حال حاضر هنوز زمان دقیقی برای عرضه‌ی این بروزرسانی اعلام نشده، اما امیدواریم کاربران honor 5X در طی هفته‌های آینده بتوانند طعم اندروید ۶ را بر روی گوشی هوشمند خود بچشند.

تلفن هوشمند یاد شده را فقط به صورت آنلاین و از طریق وب‌سایت‌های Hihonor.com، Newegg و آمازون می‌توان خریداری کرد. همچنین لازم به ذکر است که محصول مورد بحث در رنگ‌های خاکستری، طلایی و نقره‌ای در دسترس مشتریان است.

 منبع: زومیت|نویسنده: مجتبی بوالحسنی 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا