برد پرگل بارسلونا و ادامه تعقیب و گریز در صدر جدول

موبنا -بارسلونا در هفته سی و پنجم لالیگا توانست با برتری پرگل برابر خیخون جایگاه صدر جدول را از اتلتیکو پس بگیرد تا همچنان تعقیب و گریز در صدر جدول برای تعیین قهرمان ادامه داشته باشد. در این دیدار در دقیقه ۱۲ لیونل مسی توانست برای بارسلونا گلزنی کند ولی تصاویر تلوزیونی نشان داد که …

موبنا -بارسلونا در هفته سی و پنجم لالیگا توانست با برتری پرگل برابر خیخون جایگاه صدر جدول را از اتلتیکو پس بگیرد تا همچنان تعقیب و گریز در صدر جدول برای تعیین قهرمان ادامه داشته باشد.

در این دیدار در دقیقه ۱۲ لیونل مسی توانست برای بارسلونا گلزنی کند ولی تصاویر تلوزیونی نشان داد که سوارس روی دروازه بان حریف خطا کرده است که داور این صحنه را ندید و نیمه نخست با برتری بارسلونا به پایان رسید. در ادامه لوئیس سوارس همانند بازی قبل توانست ۴ بار برای تیمش گلزنی کند تا در صدر جدول گلزنان لالیگا قرار گیرد. دیگر گل بارسا را نیز نیمار به ثمر رساند تا این دیدار با برتری ۶ بر صفر خیخون به پایان برسد.

در ادامه بازی های هفته سی و پنجم لالیگا، اتلتیکومادرید در خانه میزبان مالاگا بود که در پایان با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید. تک گل این بازی را آنخل کوره آ در دقیقه ۶۲ به ثمر رساند.

 منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا