پاسخ مدیران به حضور مجری «من و تو» در جشنواره جهانی فجر

موبنا – خبر حضور منصوره حسینی یگانه مجری شبکه «من و تو»از دیشب جشنواره جهانی فجر را تحت الشعاع قرار داد، شاید جشنواره کم رمق فجر که در ابعاد فنی نتوانسته بود انتظارات را برآورده کند با این شایعه به صدر اخبار و اتفاقات مهم آمد. حضور منصوره حسینی یگانه خبری بود که با جمع …

موبنا – خبر حضور منصوره حسینی یگانه مجری شبکه «من و تو»از دیشب جشنواره جهانی فجر را تحت الشعاع قرار داد، شاید جشنواره کم رمق فجر که در ابعاد فنی نتوانسته بود انتظارات را برآورده کند با این شایعه به صدر اخبار و اتفاقات مهم آمد.

حضور منصوره حسینی یگانه خبری بود که با جمع بندی و رعایت اصول حرفه ای از درج آن در خبرگزاری امتناع کرد تا خبرهای دقیق تر و رسمی از این ماجرا بدست بیاید و سرعت را فدای دقت و صحت در خبر نکرده باشیم.

گرچه روابط عمومی جشنواره اعلام کرده حضور افراد در جشنواره به عهده ما نیست و تنها مسئولیت میهمانان رسمی را داریم اما مشاهدات برخی خبرنگاران حاکیست این مجری با حضور در کاخ جشنواره با استقبال برخی از دست اندرکاران جشنواره روبرو گردیده است و شاید با توجه به این موضوع می‌توان حدس زد که پیش از این از حضور وی با خبر بوده‌اند.

مجری شبکه من و تو با دعوت چه کسی در جشنواره حاضر گردیده است و علت این حضور چیست؟

روابط عمومی جشنواره در یک فرار به جلو گفته بود: «طبعا ورود وی به کشور و تردد آزادانه در اماکن عمومی تحت مسئولیت مراجع ذی ربط دیگری است نه جای دیگر.» گرچه این ادعا مسئولیت خوش و بش مجری من و تو با عوامل جشنواره را از عهده سازمان سینمایی و دبیر جشنواره بر نمی دارد اما بی انصافی است اگر بگوییم مسئولیت این اتفاق ناگوار تنها بر عهده جشنواره است و باید پرسید نهاد های نظارتی چگونه مجوز حضور این فرد را در ایران صادر کرده اند؟

سخت است باور کنیم در ایران هیچ نهادی از حضور مجری «من و تو» در ایران خبر نداشته و او در حالی که برای خرید موبایل به مرکز شهر آمده، سری هم به طبقات بالایی مرکز تجاری چهارسو زده باشد و به طور اتفاقی چند نفر از سینماگران او را شناخته باشند و با وی احوال پرسی کرده باشند؟

پروژه عادی سازی که از ابتدا نیز در دستور کار دولت بود این روزها در حوزه فرهنگ سرعت بیشتری گرفته و مدیران و سیاست گزاران با خیال راحت در حال حرکت در نقشه از پیش تعیین شده هستند و انگار از جایی به آنها این اطمینان داده شده که در اجرای اهداف برنامه ریزی شده فرد یا نهادی مزاحم شما نخواهد شد.

 منبع: افکارنیوز  

دکمه بازگشت به بالا