دستگیری عامل اخاذی از دختر جوان

موبنا – غلام‌رضا شهریاری با اشاره به شکایت دختر جوانی مبنی بر این‌که فردی با تهدید به انتشار فیلم‌ها و تصاویر خصوصی از وی اخاذی می‌کند، اظهار کرد: بررسی موضوع این جرم در دستور کار این پلیس قرار گرفت. وی در ادامه افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد فرد شاکی مدتی پیش در یکی …

موبنا – غلام‌رضا شهریاری با اشاره به شکایت دختر جوانی مبنی بر این‌که فردی با تهدید به انتشار فیلم‌ها و تصاویر خصوصی از وی اخاذی می‌کند، اظهار کرد: بررسی موضوع این جرم در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد فرد شاکی مدتی پیش در یکی از شبکه‌های اجتماعی با پسر جوانی آشنا شده و با وی رابطه دوستی برقرار می‌کند، پسر جوان نیز با قول ازدواج به شاکی اعتماد او را جلب کرده و به این واسطه تعداد زیادی از فیلم‌ها و تصاویر خصوصی وی را دریافت می‌کند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: پس از مدتی رابطه این دو با خصومت خاتمه می‌یابد اما ماجرا به این جا ختم نمی‌شود و پسر جوان با ارسال ایمیلی به شاکی با تهدید به انتشار تصاویر و فیلم‌های خصوصیش از او اخاذی می‌کند.

رئیس پلیس فتای اصفهان گفت: با توجه به اظهارات شاکی و انجام تحقیقات لازم متهم با هویتی که پسری ۲۸ ساله اهل و ساکن اصفهان است را شناسایی و طی یک عملیات غافل‌گیرانه در منزلش دستگیر کردیم.

نوشته های مشابه

اکبر مرتضوی خاطرنشان کرد: متهم که در ابتدا منکر هرگونه بزهی بود پس از مواجه با مدارک و مستندات دیجیتالی پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت و به عمل مجرمانه خود اقرار کرد.

وی در پایان به شهروندان توصیه کرد: والدین باید نظارت بیشتری بر فرزندان خود داشته و توجه بیشتری به آن‌ها کنند تا آنان به دنبال این کمبود محبت در فضای مجازی و خارج از منزل نروند و در این میان در دام افراد شیاد و شیطان‌صفت نیفتند.

 منبع:اتاق خبر ۲۴  

دکمه بازگشت به بالا