نقاط پرتگاهی محور «اسالم – خلخال» ریسه‌گذاری شد

موبنا -«حسین باذلی» رئیس راه و شهرسازی تالش از عملیات ریسه‌گذاری نقاط پرتگاهی محور «اسالم – خلخال» خبر داد و گفت: این عملیات برای ارتقاء ایمنی و کاهش تصادفات در محور اسالم به خلخال انجام شد. وی افزود: به‌علت وجود پرتگاه در این محور، انجام این روش در کاهش تصادفات نقش بسزایی دارد. باذلی تصریح …

موبنا -«حسین باذلی» رئیس راه و شهرسازی تالش از عملیات ریسه‌گذاری نقاط پرتگاهی محور «اسالم – خلخال» خبر داد و گفت: این عملیات برای ارتقاء ایمنی و کاهش تصادفات در محور اسالم به خلخال انجام شد.

وی افزود: به‌علت وجود پرتگاه در این محور، انجام این روش در کاهش تصادفات نقش بسزایی دارد.

باذلی تصریح کرد: به‌علت شرایط جوی در منطقه امکان عملیات راهداری در همه مدت سال میسر نیست و فقط در ایام خاص امکانپذیر است.

در ادامه «نیما شفقی» رئیس راه و شهرسازی فومن از عملیات شن‌ریزی داخل رفوژ میانی محور «رشت – فومن» و علف‌تراشی حاشیه راه خبر داد.

وی افزود: این امر با هدف ایجاد بستر مناسب راه‌های ارتباطی و تردد آسان و ایمن عملیات شن‌ریزی داخل رفوژ میانی محور «رشت – فومن» در محدوده پلیس راه فومن به انجام رسید.

شفقی گفت: با اجرای این عملیات علاوه‌بر تسهیل عبور و مرور مردم در کوتاه مدت، زیرسازی مسیر برای اجرای عملیات آسفالت که در آینده اجرا و آماده می‌شود.

وی تصریح کرد: با اقدامات راهداری در سطح راه‌های شهرستان، همه تلاش و توان برای ارائه خدماتی مطلوب و مورد رضایت مردم و مسافران و در جهت ارتقای ایمنی راه‌ها انجام شده است. از این‌رو عملیات علف‌تراشی حاشیه راه با استفاده از گریدر و دستگاه علف تراش در محور مذکور حدفاصل میدان «تولم» شهر تا سند به اجرا درآمد.

 منبع: ایسنا
دکمه بازگشت به بالا