هشدار نسبت به فروش قانونی یک روانگردان خطرناک در اروپا

موبنا -این روانگردان را می‌توان این‌روزها در اروپا از طریق اینترنت سفارش داد و خرید. این در حالی است که پیامد مصرف این مواد قانونی شامل اسپاسم‌های عضلانی، بی‌حسی، توهم، حس وحشت‌زدگی و حتی تا مرگ می‌شود. سخن از مواد مخدر روانگردان “اوج قانونی” است که کاملا قانونی می‌توان آنها را در اینترنت خریداری کرد. …

موبنا -این روانگردان را می‌توان این‌روزها در اروپا از طریق اینترنت سفارش داد و خرید. این در حالی است که پیامد مصرف این مواد قانونی شامل اسپاسم‌های عضلانی، بی‌حسی، توهم، حس وحشت‌زدگی و حتی تا مرگ می‌شود.

سخن از مواد مخدر روانگردان “اوج قانونی” است که کاملا قانونی می‌توان آنها را در اینترنت خریداری کرد. این مخدر نام‌های گوناگونی دارد و در بسته‌بندی‌های رنگارنگ مثل آب‌نبات و شیرینی بی‌آزار به نظر می‌رسد در حالی که قطعا بی‌خطر نیست.

به گزارش دویچه‌وله، این ترکیبات گیاهی در بسته‌های رنگارنگ شاید قانونی باشند اما مصرف آنها به طور حتم بی‌خطر نیست چرا که ترکیبات غیرمتعارف کانابینوئیدی موجود در آنها بسیار قوی‌تر از نمونه‌های طبیعی مواد مخدر عمل می‌کنند. در نتیجه مصرف‌کننده دچار حس وحشت‌زدگی و توهم می‌شود. تجربه‌ای که ممکن است چندین روز به درازا بکشد و تاثیراتی مخرب و شاید برگشت‌ناپذیر روی اعصاب و روان داشته باشد.

 منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا