زندگی هوشمند اشیاء و انسان ها در مجله تلفن همراه

موبنا – همچنین در قسمت اخبار این شماره به مطالبی همچون پوشش نسل چهارم در همه شهرها، راه اندازی سامانه استعلام تعداد سیمکارت و پیامک اپراتورها قربانی شبکه های اجتماعی پرداخته شد. در حوزه بانک صدوسی و یکمین شماره تلفن همراه به مواردی همچون بانکداری نوین مبتنی بر فناور یهای موبایلی، نقش مدیریت در داد …

موبنا – همچنین در قسمت اخبار این شماره به مطالبی همچون پوشش نسل چهارم در همه شهرها، راه اندازی سامانه استعلام تعداد سیمکارت و پیامک اپراتورها قربانی شبکه های اجتماعی پرداخته شد.
در حوزه بانک صدوسی و یکمین شماره تلفن همراه به مواردی همچون بانکداری نوین مبتنی بر فناور یهای موبایلی، نقش مدیریت در داد و ستدهای الکترونیکی ۸ نکته مهم در امنیت موبایل بانک پرداخته شد.

1-Big
همه چیز به رنگ دلخواهتان، هوشمندی در آغاز راه و یک میان رده موفق از برند کره ای از جمله موارد موضوعات مطرح شده در حوزه بررسی شماره جدید مجله تلفن همراه است.
بازی مرگ، سرنخ جنایت های هولناک در پیامک قاتل و تماس های عجیب و غریب از جمله موضوعات منتشر شده در قسمت حوادث شماره جدید مجله تلفن همراه بودند.
همچنین در شماره ۱۳۱ مجله تلفن همراه در قسمت راهنمای خرید مطالبی همچون هوشمندهای پرفروش فصل بهار ، ۴ گوشی پرفروش بازار و جدیدترین گوشی های تلفن همراه منتشر شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا