اپ هایی برای علاقه مندان دویدن

موبنا، رکسانا دانیالی – دسته ای از کاربرد های مهم و مفید گوشی های هوشمند را بیش از همه افرادی که ورزش می کنند و یا به دویدن علاقه دارند، حس خواهند کرد. از این رو می خواهیم به معرفی چند مورد از بهترین برنامه های موبایلی موجود برای دونده ها بپردازیم. فرقی نمی کند …

موبنا، رکسانا دانیالی – دسته ای از کاربرد های مهم و مفید گوشی های هوشمند را بیش از همه افرادی که ورزش می کنند و یا به دویدن علاقه دارند، حس خواهند کرد. از این رو می خواهیم به معرفی چند مورد از بهترین برنامه های موبایلی موجود برای دونده ها بپردازیم. فرقی نمی کند یک دونده حرفه ای هستید و یا این که برای سلامتی و تناسب اندام خود می دوید، این اپ ها برایتان مفید خواهند بود.
۱. RunKeeper
این برنامه به راستی یکی از محبوب ترین برنامه های موجود در این زمینه است. با کمک این اپ ضمن آن که خواهید توانست برنامه منظمی برای دو خود ترتیب دهید، می توانید از پیشرفتتان نیز آگاه شده و درک مناسب تری از میزان کارایی برنامه خود کسب کنید. داده های مختص به شما بر وب سایت این اپ نیز ذخیره می شود در نتیجه برای دسترسی به آن ها حتما نیاز به گوشی همراه خود نخواهید داشت.
1
۲. Endomondo
Endomondo یک برنامه مخصوص دو کاملا اجتماعی است. درست مانند برنامه قبلی به راحتی می توانید سرعت، برنامه دو خود و مسافتی که دویده اید را بررسی کنید. از طریق این اپ اجتماعی می توانید از برنامه افراد دیگر نیز باخبر شوید و در صورت تمایل با آن ها ارتباط برقرار کنید.
2۳. Nike+ Running
برنامه سوم در مقایسه با دو برنامه قبل کمی کامل تر شده است. با این اپ می توانید دو خود را به همراه یک موسیقی مناسب با انگیزه بیشتری دنبال کنید.
3۴. Zombies, Run!
این اپ نخستین بار برای سیستم عامل آی او اس در دسترس قرار گرفت اما هم اکنون برای سیستم عامل اندروید و ویندوز موبایل هم قابل استفاده است. شاید دنبال کردن یک برنامه دو منطم تنها با کمک آمار و ارقام، زیاد جالب به نظر نرسد. اگر شما نیز این گونه هستید این اپ یک جدال هیجان انگیز برایتان خواهد بود! در حقیقت این اپ را می توان یک بازی هدفمند به حساب آورد.
4۵. MapMyRun
از نظر بسیاری از کسانی که سابقه استفاده از این گونه اپ ها را داشته اند، MapMyRun یک برنامه تمام و کمال است. همان طور که از نام برنامه نیز مشخص است، می توانید مسیر دویده شده، فاصله طی شده، کالری سوخته و همچنین پیشرفت خود را برآورد کنید. اما آن چیزی که این اپ را از بقیه برنامه ها متمایز ساخته است، قابلیت معرفی مناسب ترین وضعیت تغذیه ای برای شما و همچنین محاسبه تعداد لیوان های آب مورد نیازتان در روز است.
5

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا