فیلم اصغر فرهادی به کن رفت

موبنا – جشنواره فیلم کن ۲۰۱۶، فیلم‌های اصغر فرهادی، دیوید مکنزی و چند تن دیگر را به بخش رقابتی امسال اضافه کرد. مثل هر سال با وجود اعلام اسامی شرکت کنندگان امسال، چند فیلم دیگر به فیلم‌هایی که از قبل انتخاب شده بودند، اضافه شدند. اصغر فرهادی امسال با فیلم «فروشنده» به کن باز می‌گردد. …

موبنا – جشنواره فیلم کن ۲۰۱۶، فیلم‌های اصغر فرهادی، دیوید مکنزی و چند تن دیگر را به بخش رقابتی امسال اضافه کرد.

مثل هر سال با وجود اعلام اسامی شرکت کنندگان امسال، چند فیلم دیگر به فیلم‌هایی که از قبل انتخاب شده بودند، اضافه شدند.

اصغر فرهادی امسال با فیلم «فروشنده» به کن باز می‌گردد. در این فیلم شهاب حسینی بازیگر فیلم‌های «درباره الی» و «جدایی» و نیز ترانه علیدوستی بازیگر«درباره الی» و «چهارشنبه سوری» از جمله بازیگران هستند. این فیلم در بخش رقابتی نمایش داده می‌شود. این درام بار دیگر بر روابط یک زوج تمرکز دارد و الهام گرفته از زوجی است که در نمایش «فروشنده» آرتور میلر ترسیم شده بودند.

فیلم جدید مل گیبسون با عنوان «پدر خونی» و فیلم جدید دیوید مکنزی که دنباله «ستاره دار» و فیلمی جنایی با عنوان «جهنم یا مد دریا» نوشته تیلور شریدن فیلمنامه نویس «سیکاریو» است، از جمله فیلم های اضافه شده به فهرست امسال جشنواره کن هستند. در این فیلم کریس پاپن، بن فاستر و جف بریجز بازی کرده اند.

به این ترتیب در بخش رقابتی فیلم «فروشنده» ساخته اصغر فرهادی از ایران اضافه شده است.

در نگاه ویژه فیلم افتتاحیه «برخورد» ساخته محمد دیاب از مصر و «جهنم یا مد دریا» ساخته دیوید مکنزی از بریتانیا اضافه شده اند. در بخش نمایش نیمه شب «پدر خونی» ساخته ژان فرانسواز ریشه از فرانسه اضافه شده است.

در بخش نمایش ویژه «عناصر اشتباه» ساخته جاناتان لیتل از آمریکا و «جنگل کویینکانسس» ساخته گرگوری لپرینس رینگه از فرانسه و «شوف» ساخته کریم دریدی از فرانسه/ تونس به جشنواره امسال اضافه شدند.

 منبع:پارس نیوز  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا