نسل جدید پورشه پاناما در حال تست

موبنا – پانامرا در همان نسل نخست نیز باعث ارتقای استاندارد خودروهای اشرافی اسپرت شده بود. اکنون باید منتظر پانامرای ۲ باشیم. با این وجود، فرم کلی طراحی پانامرا حفظ خواهد شد اما تغییراتی در چراغ‌ها، سپرها، اجزای بدنه و فرم کابین را شاهد خواهیم بود. پانامرای جدید روی پلتفرم جدید MSB سوار خواهد شد. …

موبنا – پانامرا در همان نسل نخست نیز باعث ارتقای استاندارد خودروهای اشرافی اسپرت شده بود. اکنون باید منتظر پانامرای ۲ باشیم. با این وجود، فرم کلی طراحی پانامرا حفظ خواهد شد اما تغییراتی در چراغ‌ها، سپرها، اجزای بدنه و فرم کابین را شاهد خواهیم بود.

پانامرای جدید روی پلتفرم جدید MSB سوار خواهد شد. این پلتفرم باعث کاهش و صرفه جویی در وزن خودرو و بهبود بهره وری سوخت می‌شود. این معماری جدید همچنین ویژگی‌هایی ممتاز دینامیکی پورشه را عیان خواهد ساخت. در سینه این خودرو، قلب‌هایی V6 و یا V8 توربو قرار خواهند گرفت. بعلاوه انتظار می‌رود یک نسخه پلاگین هیبریدی هم از پانامرا معرفی گردد.

پورشه احتمالاً پانامرای جدید را در دو فرم بدنه سدان و شوتینگ بریک عرضه خواهد نمود. شایعات نشان می‌دهند که این خودرو در نمایشگاه پاریس رونمایی و قبل از پایان سال جاری به عنوان مدل ۲۰۱۷ روانه بازار خواهد شد.
Prev

Prev1

Prev2

Prev3

 منبع:پدال  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا