سریع‌ترین و قوی‌ترین رایانه کروم‌بوک جهان عرضه شد

موبنا، میثم لطفی – این شرکت تایوانی در این همایش از محصولی با نام Acer Chromebook 14 for Work رونمایی کرد و توضیح داد این رایانه همراه که برای کاربران سازمانی ساخته شده است، سریع‌ترین کروم‌بوک در جهان محسوب می‌شود. این اتفاق می‌تواند رایانه همراه Chromebook Pixel که شرکت گوگل چندی پیش آن را عرضه …

موبنا، میثم لطفی – این شرکت تایوانی در این همایش از محصولی با نام Acer Chromebook 14 for Work رونمایی کرد و توضیح داد این رایانه همراه که برای کاربران سازمانی ساخته شده است، سریع‌ترین کروم‌بوک در جهان محسوب می‌شود.

این اتفاق می‌تواند رایانه همراه Chromebook Pixel که شرکت گوگل چندی پیش آن را عرضه کرد را هم پشت‌سر بگذارد و به نظر می‌رسد که ایسر تصمیم گرفته است در این عرصه گام‌های جدید بردارد.

Acer Chromebook 14 for Work  (1)

نکته عجیب این است که ایسر جزییات و مشخصات کروم‌بوک جدید خود را منتشر نکرد و فقط اظهار داشت که این محصول سریع‌ترین رایانه کروم‌بوک در جهان است و می‌بایست برای اطلاع بیشتر از مشخصات داخلی آن همچنان منتظر ماند.

شرکت ایسر اعلام کرد باتری Chromebook 14 for Work می‌تواند انرژی را به مدت ۱۲ ساعت در خود نگه دارد و برای آن از پردازنده Core i اینتل استفاده شده است. این دستگاه صفحه‌کلید ضدآب دارد و طراحی خشن آن می‌تواند نشان دهد که برای مراکز نظامی کارایی فراوان خواهد داشت. با این نوع طراحی ویژه اگر کروم‌بوک جدید ایسر از فاصله ۴۵ سانتی‌متری سقوط کند هیچ مشکلی برای آن ایجاد نمی‌شود.

شرکت ایسر همچنین اعلام کرد اگر روی این کروم‌بوک باری با وزن ۶۰ کیلوگرم گذاشته شود هم مشکلی برای آن ایجاد نخواهد شد. به عبارت دیگر یک انسان می‌تواند روی آن بایستد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا