خشم رسانه‌های اسرائیلی به‌دنبال اظهارات موگرینی در تهران

موبنا – تلویزیون رژیم صهیونیستی ضمن نمایش تصاویری از رژه نیروهای نظامی ایران در روز ارتش، در گفت‌وگو با کارشناسان نظامی ابعاد دستیابی ایران به سامانه اس – ۳۰۰ و وعدۀ ایران برای دفاع از کشورهای اسلامی در برابر اسرائیل و جریان تکفیری را بررسی کرد. “عوود گرانوت”، کارشناس مسائل جهان عرب، در گفت‌وگو با …

موبنا – تلویزیون رژیم صهیونیستی ضمن نمایش تصاویری از رژه نیروهای نظامی ایران در روز ارتش، در گفت‌وگو با کارشناسان نظامی ابعاد دستیابی ایران به سامانه اس – ۳۰۰ و وعدۀ ایران برای دفاع از کشورهای اسلامی در برابر اسرائیل و جریان تکفیری را بررسی کرد.

“عوود گرانوت”، کارشناس مسائل جهان عرب، در گفت‌وگو با تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: “مطمئنا ایرانی‌ها از دست‌یابی به سامانه اس – ۳۰۰ بسیار شادمان هستند. این سامانه بسیار پیشرفته است و ایرانی‌ها از داشتن آن به خود خواهند بالید”.

به گزارش پایگاه خبری العالم گرانوت با اشاره به سخنان حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در مراسم رژۀ روز ارتش که صهیونیسم و تروریسم تکفیری را دو خطر عمدۀ جهان اسلام معرفی کرد، اظهارات وی را برای کمک به هر کشور مسلمانی که در معرض تهدید اسرائیل باشد، یادآوری کرد.

این کارشناس صهیونیست افزود: آنچه بیش از اظهارات روحانی ناراحت کننده است، ورود فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیۀ اروپا و شمار زیادی از مسئولان اروپایی به تهران و اظهارت موگرینی است که بر خلاف آمریکایی‌ها، مدعی شده است که توسعه موشک‌های دوربرد توسط ایرانی‌ها، ناقض توافق هسته‌ای نیست.

نوشته های مشابه

گرانوت مدعی شد که این اظهارت موگرینی برای جلب نظر ایرانی‌ها به منظور انعقاد قراردادهای تجاری بوده است.

منبع: العالم 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا