واکنش «کاربران» به اعترافات رئیس‌کل بانک‌مرکزی در آمریکا

موبنا – واکنش «کاربران» به اعترافات رئیس‌کل بانک‌مرکزی در آمریکاگروه سیاسی مشرق – سخنان چندروز گذشته ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی دولت یازدهم موجی از انتقادات مردمی را نسبت به دستاوردهای توافق هسته ای موسوم به برجام بدنبال داشته است. سیف که برای شرکت در اجلاس سالانه صندوق بین المللی پول راهی آمریکا …

موبنا – واکنش «کاربران» به اعترافات رئیس‌کل بانک‌مرکزی در آمریکاگروه سیاسی مشرق – سخنان چندروز گذشته ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی دولت یازدهم موجی از انتقادات مردمی را نسبت به دستاوردهای توافق هسته ای موسوم به برجام بدنبال داشته است.

سیف که برای شرکت در اجلاس سالانه صندوق بین المللی پول راهی آمریکا شده بود، طی سخنرانی در جمع اعضای شورای راهبردی سیاست خارجی آمریکا برای اولین بار به ناکامی دولت در تحقق وعده های پسابرجامی اشاره کرد.

در ادامه تعدادی از نظرات مردم که در وبسایت‌های خبری و خبرگزاری ‌ها منتشر شده و بیانگر واکنش نسبت به سخنان آقای دکتر سیف در موضوع تداوم تحریم‌ها است را مشاهد خواهید کرد.

وبسایت خبری تحلیلی فرارو با انتشار سه خبر از سخنرانی و مصاحبه های سیف با تیترهای “هشدار سیف به آمریکا درباره شکست توافق” و “روایت وال استریت ژورنال از حضور سیف در آمریکا” و “واکنش کاخ سفید به هشدار سیف” به پوشش سفر وی پرداخت. در ادامه برخی نظرات مخاطبان این سایت را خواهید دید.

واکنش «کاربران» به اعترافات رئیس‌کل بانک‌مرکزی در آمریکا

 منبع:مشرق  

دکمه بازگشت به بالا