آیفون سال ۲۰۱۷ بدنه کاملا شیشه ای دارد

موبنا -ایده طراحی محصولات جدید سونی مبتنی گوشی هوشمند آیفون ۴ برای مدت‌های طولانی مطرح شده است. بسیاری از کاربران طراحی آیفون ۴ را می‌پسندند و حتی در جدیدترین شایعات گفته شده است که مدل‌های جدید این گوشی هوشمند می‌تواند با همین طراحی بدنه‌ای از جنس شیشه را در اختیار بگیرد. «مینگ-چی کو» از تحلیلگران …

موبنا -ایده طراحی محصولات جدید سونی مبتنی گوشی هوشمند آیفون ۴ برای مدت‌های طولانی مطرح شده است. بسیاری از کاربران طراحی آیفون ۴ را می‌پسندند و حتی در جدیدترین شایعات گفته شده است که مدل‌های جدید این گوشی هوشمند می‌تواند با همین طراحی بدنه‌ای از جنس شیشه را در اختیار بگیرد.

«مینگ-چی کو» از تحلیلگران مرکز KGI که دقیق‌ترین و درست‌ترین پیش‌بینی‌های را در مورد محصولات اپل انجام می‌دهد این بار اعلام کرد که اپل قصد دارد مدل جدید گوشی هوشمند آیفون را با بدنه شیشه‌ای طراحی کند که البته این محصول امسال وارد بازار نمی‌شود.

با این وجود گفته شده است که در سال ۲۰۱۷ میلادی گوشی هوشمند آیفون ۷s چنین طراحی منحصر به‌فردی را خواهد داشت.

کو اعلام کرد زمانی که اپل بار دیگر به طراحی گوشی هوشمند آیفون ۴ رجوع کند، بدنه این محصول کاملا شیشه‌ای می‌شود و در این گوشی هوشمند از نمایشگر AMOLED استفاده می‌شود.

نوشته های مشابه

در مورد این شایعه چند نکته عجیب وجود دارد. نخستین مورد این است که تغییر طراحی مدل جدید گوشی هوشمند اپل به این صورت دنبال می‌شود که بر خلاف آیفون ۴، هیچ قاب نگهدارنده فلزی برای این دستگاه در نظر گرفته نشده است و تمام بدنه از شیشه ساخته می‌شود.

به هر حال گوشی با بدنه کاملا شیشه‌ای در هنگام سقوط‌های احتمالی می‌تواند بیشتر آسیب ببیند. اگر قرار باشد برای این گوشی هوشمند از قاب محافظ استفاده کنید، طراحی منحصر به‌فرد گوشی به چشم نمی‌آید.

 منبع: نسیم آنلاین

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا