از زشت ترین خودروهای آمریکایی!(+عکس)

موبنا – همواره اولین قضاوت های ما در رابطه با یک محصول خودرویی به ارتباطی که در نگاه نخست با ظاهر آن برقرار می کنیم، باز می گردد. مواردی مانند طراحی داخل کابین یا قابلیت های موتوری آن در جایگاه بعدی قرار می گیرند. با توجه به این اصل کمپانی های مطرح خودروساز تلاش می …

موبنا – همواره اولین قضاوت های ما در رابطه با یک محصول خودرویی به ارتباطی که در نگاه نخست با ظاهر آن برقرار می کنیم، باز می گردد. مواردی مانند طراحی داخل کابین یا قابلیت های موتوری آن در جایگاه بعدی قرار می گیرند. با توجه به این اصل کمپانی های مطرح خودروساز تلاش می کنند تا از بهترین نیروهای متخصص در واحد طراحی خود استفاده کنند. حاصل تلاش ها، خلاقیت ها و زحمات طراحان را می توان به خوبی در محصولات موفق بازار و همچنین مفهومی های جذاب مشاهده کرد اما این واحدها نیز کاملا از خطا مصون نیستند. بارها در تاریخ صنعت خودرو شاهد ارائه محصولاتی بوده ایم که برای سال ها انتقاد مخاطبان و کارشناسان را بدنبال دشاته و اصطلاحا تولیداتی زشت نام گرفته اند. برای امروز نیز تصمیم داریم تا با چند خودروی آمریکایی زشت که عملا طراحی ناموفقی داشته اند، بیشتر آشنا شویم.

پلیموت ویجر۳ مدل ۱۹۹۰

196842_226در زمان رونمایی از این محصول طی نمایشگاه خودروی دیترویت در سال ۱۹۹۰ کارشناسان اسن سوال را مطرح ساختند که هدف پلیموت از تولید این محصول چه بوده است؟!


 

پونتیاک آزتک مدل ۱۹۹۹

196811_148با آنکه پونتیاک آزتک در لیست زشت ترین ها قرار دارد اما از همان زمان تولید گروهی نیز به شدت طراحی این خودرو را به عنوان یک اس یو وی دوست داشتند.


 

لینکلن بلک وود مدل ۱۹۹۹

196812_359حضور بلک وود در این لیست کاملا ضروری به نظر می رسد! هنوز هم خیلی مانده اند که این خودرو یک وانت است یا سدان لوکس!


 

شورولت مونت کارلو مدل ۱۹۹۴

196841_886این مدل مونت کارلو در میان طراحی های همیشه خلاق آمریکایی ها حقیقتا حرف تازه ای برای گفتن نداشت.


 

شورولت اس اس آر مدل ۲۰۰۰

196814_167شاید آن زمان طراحی این مدل کمی آزاردهنده به نظر می رسید ولی به هرحال این خودرو نیز طرفداران خاص خود را دارد.


 

کرایسلر ایمپریال مدل ۲۰۰۶

196815_976

196816_611لاین ایمپریال کرایسلر طی چند دهه محصولاتی مخاطب پسند را روانه بازار کرد. اما مدل مفهومی که در سال ۲۰۰۶ معرفی کرد بیشتر به علت همزمانی با بحران جهانی اقتصاد دچار بد شانسی شد. این خودروی گران قیمت در صورت تولید مشتری زیادی نداشت برای همین رگبار انتقادات متوجه آن شد تا جائیکه حتی طراحی ظاهری آن نیز به چالش کشیده شد. اما هر کسی که عاشق دنیای خودرو باشد به خوبی می داند این مدل از کرایسلر زیبایی های ویژه و خاص خود را دارد.


 

بیوک سیگنیا مدل ۱۹۹۸

196817_133

196840_683این مدل به عنوان یکی از زشت ترین طراحی های بیوک شناخته می شود. حال با این تصاویر قضاوت را بر عهده مخاطب می گذاریم؟


 

جیپ رنه گید مفهومی مدل ۲۰۰۸

196819_950به عنوان یک خودروی مفهومی چندان هم فاجعه بار به نظر نمی رسد. از قسمت جلو مقداری ذهن را درگیر طراحی نیسان جوک می کند.


 

شورولت سیتییشن مدل ۱۹۸۰

196820_892طراحی بی انگیزه و غیر جذاب این محصول مسیر را به درستی برای حضورش در این لیست هموار کرده است.

 منبع: پول نیوز | نویسنده:مازیار دانیالی

نوشته های مشابه

۲ دیدگاه

  1. اگه اینها زشت ترین خودروهای امریکا هستند، پس خودروهای کشورمان زشت تزین خودروهای جهان هستند/دوستان الاغ ها از خودورهای ایران بهترند چون امن هستند و اگر مردم از چهارپایان اسفاده کنند در ایران به مقصدشان خواهند رسید و در مسیردجزغاله نمی شوند

دکمه بازگشت به بالا