گوشی Le 2 قبل از آیفون ۷ بدون جک هدفون عرضه می شود

موبنا – پیش از این شایعات زیادی مطرح بود که اپل قرار است جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون را برای باریک‌تر کردن دستگاه از آیفون‌های ۷ و ۷ پلاس حذف کند، حالا یک شرکت چینی پیش از اینکه این اتفاق در آیفون‌ها بیافتد، این جک هدفون را از گوشی هوشمند خود حذف کرده است. نوشته‌ای که …

موبنا – پیش از این شایعات زیادی مطرح بود که اپل قرار است جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون را برای باریک‌تر کردن دستگاه از آیفون‌های ۷ و ۷ پلاس حذف کند، حالا یک شرکت چینی پیش از اینکه این اتفاق در آیفون‌ها بیافتد، این جک هدفون را از گوشی هوشمند خود حذف کرده است.

headphone-jcack

نوشته‌ای که در بالای تصویر زیر مشاهده می‌کنید، می‌گوید: «دوره USB نوع C، چگونه وارد نسل جدیدی از انقلاب صوتی شویم؟» گذشته از این تصویر، مدیرعامل این شرکت همچنین گفته که حالا وقت آن رسیده از چیزی خلاص شویم، همه اینها به این موضوع اشاره می‌کنند که پرچم‌دار جدید LeEco قرار است بدون جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری معرفی شود. پس اگر اپل می‌خواست آیفون ۷ را تبدیل به اولین گوشی هوشمندی کند که بدون جک هدفون معرفی می‌شود، حالا مطمئنیم این اتفاق نخواهد افتاد.

از حذف جک هدفون که بگذریم، قرار است گوشی هوشمند جدید این شرکت چینی به نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل، پردازنده Helio X20 با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز و حافظه رم ۳ گیگابایت مجهز خواهد شد. این دستگاه همچنین دوربینی ۸ مگاپیکسل در جلو و ۱۶ مگاپیکسل در عقب خواهد داشت.

تصویر‌های جدیدی که توسط مدیرعامل این شرکت به صورت رسمی منتشر شده، دستگاهی را نشان می‌دهد که در قطعه‌های بسیار زیادی خرد شده و جایگاه خاصی برای جک هدفون ندارد. همچنین مشخص است که به جای USB نوع A حالا در این دستگاه USB نوع C حضور دارد.

headphone

 منبع: زومیت |نویسنده: امین فیض پور

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا