جنایت هولناک مرد جوان و دوست دخترش

موبنا – دادستان عمومی و انقلاب نظرآباد با بیان اینکه در حوزه قضایی نظرآباد، در جاده اشتهارد به سمت نظرآباد اعلام تصادف می‌شود، گفت: مأمور پاسگاه نجم آباد با مراجعه به محل اعلام تصادف هیچ اثری از تصادف نمی‌بیند. وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در حین برگشت، مقتول را به حالت نیمه جان …

موبنا – دادستان عمومی و انقلاب نظرآباد با بیان اینکه در حوزه قضایی نظرآباد، در جاده اشتهارد به سمت نظرآباد اعلام تصادف می‌شود، گفت: مأمور پاسگاه نجم آباد با مراجعه به محل اعلام تصادف هیچ اثری از تصادف نمی‌بیند.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در حین برگشت، مقتول را به حالت نیمه جان کنار جاده می‌بیند، افزود: مقتول خود را معرفی کرده و ماجرا را برای مأموران نیروی انتظامی توضیح می‌دهد و در نهایت در بیمارستان فوت می‌کند.

قیومی با بیان اینکه زن و مرد که رابطه دوستی با هم داشته‌اند، در ۲۳ اسفند ۹۴ از فردیس برای دریافت وجه نقد از فردی به سمت اشتهارد حرکت می‌کنند، گفت: مقتول در اشتهارد با سواری شخصی خود مسافرکشی می‌کرده است که متهمان ماشین وی را دربست به سمت هشتگرد می‌گیرند.

دادستان عمومی و انقلاب نظرآباد با اشاره به اینکه میان مسافرین و راننده ماشین بین راه بر سر کرایه ماشین بحث و درگیری لفظی به وجود می‌آید، افزود: متهم با کلت یک تیر به قسمت کتف و یک تیر به گردن مقتول زده و بعد از آن بین ۱۵ تا ۱۶ ضربه چاقو به مقتول زده است.

قیومی با بیان اینکه بعد از بی‌حال شدن مقتول، متهم وی را از ماشین بیرون انداخته و به همراه زن همراهش با ماشین مقتول به سمت ایلام حرکت می‌کنند، گفت: به سبب اینکه پدر و مادر متهم در ایلام زندگی می‌کنند، آ‌ن‌ها چند روزی را در ایلام می‌مانند و هنگام بازگشت به ایلام راهور ایلام به سبب تخلف رانندگی ماشین وی را متوقف می‌کند.

وی با اشاره به اینکه با استعلام پلیس راهور ایلام، متوجه تحت تعقیب بودن ماشین به سبب سرقت مسلحانه می‌شوند، افزود: متهمان با توجه به اطلاع پلیس از سرقت ماشین، اقدام به فرار و تیراندازی به پلیس راهور می‌کنند که با تعقیب و گریز از جاده اصلی خارج می‌شوند.

قیومی با بیان اینکه متهمان وارد روستایی می‌شوند و در کنار باغی ماشین را رها کرده و اقدام به فرار می‌کنند، گفت: عوامل انتظامی در حین فرار موفق به دستگیری زن می‌شوند.

وی با اشاره به تحقیقات فنی و پلیسی، افزود: مأموران نیروی انتظامی بعد از ۴ تا ۵ روز تعقیب و گریز موفق به دستگیری مرد فراری در خانه یکی از اقوام وی در شهرستان ایلام شدند.

قیومی با بیان اینکه ۴ فروردین ۹۵ زن- متهم ردیف دوم- و در ۱۲ فروردین ۹۵ عامل اصلی توسط نیروی انتظامی دستگیر شدند، گفت: افراد دستگیر شده در ۲۱ فروردین سال جاری به دادسرای نظرآباد انتقال داده شدند.

 منبع:ایران  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا